"جشن مردمی انقلاب"

امیر اسماعیلی: پیش از حل مشکلات اقتصادی، باید با فساد مبارزه کنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: نیاز امروز مردم قبل از حل مشکلات اقتصادی مبارزه با فساد است و این خواسته همه ماست.

امیر اسماعیلی: پیش از حل مشکلات اقتصادی، باید با فساد مبارزه کنیمامیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن را با چه کلمه‌ای می‌توان توصیف کرد، اظهار کرد: ایران اسلامی بزرگترین قدرت دموکراتیک منطقه است؛ جمهوری اسلامی ایران زنده است و این حضور و تفکر نشان می‌دهد دشمن حق تنفس مصنوعی را هم در منطقه ما ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء درباره پیام این حضور ملت گفت: سه روز پیش مقام معظم رهبری فرمودند 22 بهمن تماشایی خواهد شد و ما پس از سه روز شاهد حضور پر شور مردم در سراسر کشور هستیم.

وی تصریح کرد: هر کدام از روسای جمهور و نخست وزیرهای کشورهای مستکبر مردم خود را امتحان کنند و از مردم خود فراخوان کنند تا متوجه شوند چقدر در کشور خود محبوب هستند؛ قدرت دموکراتیک یعنی همین که مردم در صحنه باشند.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه با توجه به حضور پر شور مردم، وظیفه مسئولین در حل مشکلات اقتصادی کشور چیست، گفت: مسئولین باید بیشتر گوش خود را به سمت فرمایشات مقام معظم رهبری بسپارند؛ همه باید نصایح ایشان را گوش کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ما باید تلاش خود را بکنیم تا مردم را همیشه در صحنه حاضر و ناظر ببینیم، چرا که محور اصلی قدرت در جمهوری اسلامی ایران همین مردم هستند. مقام معظم رهبری بارها به مسئولان فرمودند که باید مردم را بشناسید و در بین آنها باشید. نیاز امروز مردم قبل از حل مشکلات اقتصادی مبارزه با فساد اقتصادی است و این خواسته همه ما است و مسئولان باید به آن گوش کنند و فساد زدایی را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
موافقم
آخرین اخبار