"جشن مردمی انقلاب"

سردار وحیدی: دشمنان در دست ملت ایران اسیر هستند

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: امروز دشمنان در دست ملت ایران اسیر هستند.

سردار وحیدی: دشمنان در دست ملت ایران اسیر هستندسردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاعی ملی در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که با چه کلمه‌ای می‌توان حضور امروز ملت در راهپیمایی را توصیف کرد، اظهار کرد: شکوه و عظمت بی‌پایان ملت ایران نمایشی از اعتقاد و ایمان بی‌پایان آنها به اسلام عزیز، امام راحل (ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: امروز ما در اوج لذت و شکوه چهلمین سالگرد تولد مجدد اسلام را جشن می‌گیریم و حضور ملت تجلی‌گر این شکوه بزرگ است.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه پیام حضور ملت در راهپیمایی امسال به دشمنان چیست، بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در چهلمین سالگرد تولد این انقلاب بزرگ در بالاترین سطح از قدرت قرار دارند و دشمنان در ضعیف‌ترین سطح هستند.

وحیدی افزود: اظهارنظرهای دشمنان فقط از موضع ضعف است و این نمایش‌های دلقک‌‌آمیز رئیس جمهور آمریکا از روی ترس، حیرانی و سرگردانی است، آنها فاقد هرگونه راهبردی هستند و در دست ملت ایران اسیر شدند؛ شکست‌های پی‌درپی توطئه‌‌های آنها باعث شده دشمنان به مرز دیوانگی برسند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در بخش پایانی سخنانش درباره وظیفه مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی، خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی نه فقط در ایران بلکه در کشورهای مدعی جهان اول هم هست؛ مشکلات اقتصادی طبیعی است و مردم هم توقعاتی دارند و مسئولان نیز باید بیش از پیش تلاش کنند تا به توقعات مردم پاسخ  دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار