حضور بیش از ۲۰۰ هزارنفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ اراک

کارشناسان حضور بیش از ۲۰۰ هزارنفر در راهپیمایی اراک را تخمین زده اند.

 حجت الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: کارشناسان ویژه مراسمات این اداره حضور بیش از ۲۰۰ هزارنفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ اراک را تخمین زده اند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال تفرقه افکنی هستند افزود: اتحاد و یکپارچگی و حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه بار دیگر آب پاکی را بر دست دشمنان نظام و انقلاب ریخت.

وی با بیان اینکه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی با شکوه و گسترده برگزار شد اضافه کرد: نمایش اتحاد و همدلی و یکپارچگی ملت بزرگ ایران به ویژه در استان مرکزی و اراک موجب یاس و نا امیدی دشمنان و خرسندی دوست‌داران نظام مقدس اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به منظور گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن امروز در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی در استان مرکزی برگزارشد.

وی با اشاره اینکه مراسم ۲۲ بهمن ماه شهر اراک از ساعت ۸ و سی دقیقه صبح در میدان شهدا آغاز و بعد از اجرای مراسم راهپیمایی حدود ساعت ۱۰ صبح برگزار شد افزود: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان در میدان شهدا، برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور گسترده افراد به ویژه قشر جوان و نوجوان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی و غرفه‌های مختلف فرهنگی در مسیر راهپیمایی از جمله این برنامه بود.

راهپیمایی در شهر اراک در مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان ادبجو برگزار و با خواندن قطع نامه در مصلی بیت المقدس اراک و سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام / ج


حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ اراک

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.