امروز مردم ایران ثابت کردند که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند

امام‌جمعه نطنز گفت: مردم ایران امروز به خاطر حفظ نظام و انقلاب تمام‌قد به میدان آمدند، علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی به خاطر حمایت از ولایت‌فقیه زمان در راه حضور پیدا کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام روح‌الله امینی در راهپیمایی مردم نطنز اظهار کرد: ملت ایران بر اساس قرآن و احکام الهی قیام کردند و اراده الهی بر آقایی و حاکمیت آنان تعلق‌گرفته است و تا زمانی که همچنان در راه حق قدم برداریم بر اساس آیه قرآن و قول الهی پیروزی و نصرت با ماست.

وی در خصوص ویژگی‌های جبهه حق گفت: مستضعفین یعنی کسانی که علیه کفار قیام می‌کنند و در زمان ما ملت و امام ما تجلی این جبهه حق است و با اینکه استکبار جهانی از ابتدا قصد نابودی انقلاب را داشت و وعده می‌داد که شش ماه دیگر انقلاب نابود خواهد شد، اما بعد یک سال و دو سال را وعده داد ولی انقلاب ما به چهل‌سالگی رسید.

امام‌جمعه نطنز تصریح کرد: ترورهای متعدد از جمله هفده هزار ترور توسط منافقین، تحریم‌ها و جنگ نیابتی آمریکا و ایجاد و اشاعه اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی با این مطلب که ایران در پی بمب هسته‌ای است، بمباران سیاسی و فرهنگی با شبکه‌های اجتماعی، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران، واقعه طبس، فتنه‌های 78، 88، 96 و ... از جمله این فتنه‌ها بود.

وی بیان کرد: اما به فضل الهی درخت انقلاب شجره طیبه‌ای شده است که از میوه و بر آن در سراسر جهان استفاده می‌کنند، همچنین انقلاب اسلامی ما از بدو شکل‌گیری تا امروز رهبرانی داشته است؛ در آغاز امام (ره) و سپس مقام معظم رهبری به‌خوبی آن را هدایت کرده است.

امینی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی ایران در عرصه‌های مختلف و امکان ساخت همه‌چیز در ایران و همچنین پیشرفت‌های پزشکی و حوزه‌های فناوری و غیره از دستاوردهای انقلاب ما بوده است.

امام‌جمعه نطنز گفت: امروز از نظر نیروی نظامی به چنان قدرتی رسیدیم که اگر بر فرض محال نیروی نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای ایران حمله کند، ظرف چند ثانیه این رژیم منحوس صهیونیستی از صفحه روزگار پاک خواهد شد و امروز انقلاب اسلامی به چنان گفتمانی رسیده است که در هر پنج قاره هسته حزب‌الله را تشکیل داده است.

وی گفت: امروز مردم ایران ثابت کردند که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و نیرنگ دشمن نمی‌تواند هیچ خللی به‌نظام وارد کند، علی‌رغم شکست سخت آمریکا در جبهه مقاومت و شکت داعش بازهم آمریکا دنبال تقویت داعش در مناطقی دیگر برای تحت‌فشار گذاشتن ایران است که به حول و قوه الهی این پروژه هم شکست خواهد خورد.

امینی در پایان گفت: مردم ایران امروز به خاطر حفظ نظام و انقلاب تمام‌قد به میدان آمدند، علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی به خاطر حمایت از ولایت‌فقیه زمان در راه حضور پیدا کردند و اکنون نوبت مسؤولان است که این حضور را باتدبیر ویژه اقتصادی جبران کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.