لاریجانی:

تلاش برای برطرف کردن نابسامانی‌های حوزه بهداشت و درمان/ حذف کنکور باید پیگیری شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تلاش است مشکلات حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی را برطرف کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی اظهار کرد: مجلس تلاش می‌کند نابسامانی‌های حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی را برطرف کند.

وی اضافه کرد: سال آینده ایرادات اصلی لایحه بودجه در بخش بودجه بهداشت و درمان روشن‌تر می‌شود و مشکلات این حوزه کمتر خواهد شد.

علی لاریجانی با اشاره به بحث کنکور ادامه داد: کنکور باعث استرس در دانش آموزان می‌شود و خلاقیت را از آن‌ها می‌گیرد و با توجه به اینکه کنکور هنوز حذف نشده است باید این موضوع پیگیری شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص ارتباط دانشگاه و تولید نیز اظهار کرد: باید دانشگاه نیاز تولید و تولید نیاز دانشگاه را با ارائه طرح‌های پژوهشی برطرف کند.

لاریجانی با بیان اینکه بودجه امسال دولت ۳۳۰ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: ۲۸۰ هزار میلیارد تومان آن باید صرف امور جاری کشور شود و با ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد باقی مانده نمی‌شود کار‌های اساسی در کشور انجام داد.

وی گفت: در حال حاضر پرداخت یارانه، بحران خشکسالی، صندوق‌های بازنشستگی و پاداش‌های پایان خدمت مشکلاتی هستند که باید در کنار بودجه به آن‌ها هم توجه شود.

انتهای پیام/ن

صحبت های لاریجانی در جمع اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار