نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی فاش کرد؛

نتانیاهو برای انحراف افکار عمومی از پرونده فساد مالی اش دنبال جنگ است

«الیدا توما اسلیمان» فاش کرد که نتانیاهو برای انحراف افکار عمومی از پرونده فساد مالی اش دنبال جنگ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز اسرائیل، به دنبال افزایش تنش‌ها در منطقه «الیدا توما اسلیمان» یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به «کنست»  اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تنش‌های فعلی در مرز سوریه را حربه‌ای قرار داده تا ذهن افکار عمومی را از پرونده فساد خود و خانواده اش منحرف‌کند.

بر این اساس نتانیاهو و خانواده اش متهم هستند که در سال های صدارت وی در مسند وزارت دارایی، اختلاس و سوء استفادهای زیادی از اموال عمومی به نفع شخصی صورت گرفته است، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم به دفعات به دلیل این اتهامات با بازجویی کارآگاهان پلیس مواجه شده است.

هر چند خود وی این اتهامات را رد و آنها را ژست‌های تبلیغاتی می‌داند که با هدف مخدوش کردن چهره وی برنامه ریزی شده است.

در این میان، «الیدا توما اسلیمان» از اعضای کنست بر این باور است که حمله هوایی روز گذشته به خاک سوریه و مجبور کردن پدافند هوایی این کشور به دفاع از خود و هدف قرار گرفتن اف-۱۶ اسرائیلی‌ها، با پرونده فساد مالی نتانیاهو و خانواده اش ارتباط تنگاتنگی دارد.

وی در ادامه افزود: «در آستانه انتشار نتیجه تحقیقات پلیس، می‌بینیم که نتانیاهو و دولتش تا گردن در فساد فرو رفته‌اند و او مایل است که برای ادامه حیات سیاسی خود، در منطقه جنگ به راه بیاندازد و هزینه سنگین این ادامه حیات سیاسی خود را از حیات مردم منطقه بدهد.»

انتهای پیام/

جنگ پوشش مناسبی‌برای پرونده فساد مالی نتانیاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار