سکوت سنگین وزرای نتانیاهو در پایان نشست ۴ ساعته امنیتی

نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که برای بررسی تبعات ساقط شدن جنگنده متجاوز این رژیم توسط پدافند ارتش سوریه تشکیل شده بود، با سکوت سنگین وزرای نتانیاهو پایان یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مباحثه ۴ ساعته، نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در سکوت کامل رسانه ای به پایان رسید به طوریکه هیچکدام از وزرای امور داخلی، امنیت داخلی، جنگ و خزانه‌داری این رژیم تحت ریاست نتانیاهو حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند بر خلاف روال معمول، هیچ بیانیه‌ای هم صادر نشده است.

شایان ذکر است، هر چند هیچ خبری  از این نشست امنیتی بیرون نیامد اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که این نشست، برای بررسی تبعات امنیتی ساقط شدن یک فروند جنگنده اف-۱۶ رژیم صهیونیستی توسط پدافند ارتش سوریه برگزار شده است.

پس از آنکه برخی از رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که یک پهپاد ایرانی حریم هوایی سرزمین اشغالی را نقض کرده، ارتش رژیم صهیونیستی از ساقط شدن این پهپاد توسط بالگرد این رژیم خبر داد.

در همین زمان بود که مشخص شد، جنگندهاف-۱۶ رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار حریم هوایی سوریه را نقض کرده است اما پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز این جنگنده مقابله کرده و موفق شده است آن را با موشک بزند.

انتهای پیام/

پایان نشست ۴ ساعته کابینه امنیتی اسرئیل و سکوت وزرای عضو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار