تولیت آستان قدس رضوی؛

رمز ماندگاری انقلاب مان، ریشه دار بودن آن است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ریشه اصلی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی خداخواهی است و رمز ماندگاری انقلاب مان، ریشه دار بودن آن است.

رمز ماندگاری انقلاب مان، ریشه دار بودن آن استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیشب در یادواره 12 شهید روستای بمرود شهرستان زیرکوه گفت : انقلاب اسلامی میراث امام عظیم الشان است و هرسال که می گذرد این انقلاب پررونق تر می شود و احساس نمی کنیم که امام در بین ما نیست چون امام به وجه الله نظر کرد و جاودانه شد.


وی افزود : شهدا سرمایه های بزرگ نظام اسلامی هستند و خونخواه خون شهدا خود خداوند است و استکبار جهانی هرگز نمی تواند ثمره این خونهای پاک را پایمال کند.


آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت : دشمن انقلاب را نمی شناسد و اینکه گاهی علیه انقلاب فتنه می کند، به دلیل ظاهر بینی دشمن است چون از اصل انقلاب غافل است.


تولیت آستان قدس رضوی افزود : امروز امام و مقتدا و رهبر ما دلسوزترین فرد برای جامعه است و هرچه بر زبان جاری می کند دغدغه مردم است.


تولیت آستان قدس رضوی همچنین در خصوص مشکلات شهرستان زیرکوه گفت:تلاش خواهیم کرد از امکانات موجود در آستان قدس رضوی برای رفع مشکلات این شهرستان بهره بگیریم.


فلاحتی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:علیرغم همه تخریب ها و تهدیدها، ایران اسلامی باشکوهتر و با صلابت تر از گذشته است چون پشتوانه اش مردم هستند .


وی با بیان اینکه نظام اسلامی هر چقدر بیشتر پیشرفت کند دشمنی ها هم بیشتر می شود افزود:اغتشاشات اخیر در برخی از شهرها، بسیاری از مسائل را برای ما روشن کرد.


وی گفت: فتنه اخیر نه تنها از فتنه ۸۸ کمتر نبود بلکه پیچیده تر و خطرناک تر بود و استکبار جهانی اجتماعات معترضان اقتصادی و معیشتی را با نقشه و نیرنگ به عنوان مخالفین نظام معرفی کرد اما به محض اینکه مردم مطلع شدند راه خود را از فتنه گران جدا کرد.


امام جمعه زیرکوه هم گفت: مردم این شهرستان خواستار حضور استاندار، وزرا و معاونان وزرا در شهرستان زیرکوه برای مطلع شدن از مشکلات این شهرستانند.


همچنین نخبگان، ‌فرهیختگان و مسئولان شهرستان مرزی زیرکوه با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.


در این دیدار مشکلات حوزه صنعت، بهداشت و درمان، ‌آموزش و پرورش و شهرداری زیرکوه به اطلاع تولیت آستان قدس رضوی رسید.
انتهای پیام/ک


انقلاب اسلامی ایران ریشه در تاریخ و مجاهدت مجاهدان فی سبیل الله دارد

برچسب ها: فتنه 88 ، آشوب 96 ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.