دبیر ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت خبر داد:

آغاز فاز جدید ارزیابی اجرای بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی از اسفندماه

پورعباسی از آغاز فاز جدید ارزیابی اجرای بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سامانه آتنا از اسفندماه خبر داد.

آغاز فاز جدید ارزیابی اجرای بسته‌های تحول و نوآوری  آموزش علوم پزشکی  از اسفندماهبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عطاءالله پورعباسی دبیر ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت با اشاره به ابلاغ برنامه های ملی اقدام در راستای اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی گفت: برنامه های ملی تا اوایل اسفند ماه در سامانه آتنا بارگذاری می شود و ارزیابی دانشگاه ها بر مبنای این برنامه ها ارزیابی می شود.

پورعباسی گفت: برنامه ها در سه سطح ستادی، منطقه ای و دانشگاهی طراحی شد و برنامه های 2 سطح ستاد وزارت بهداشت و مناطق آمایشی در معاونت آموزشی نهایی و به مسئولین ذیربط در این سطوح ابلاغ شد.

دبیر ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت خاطرنشان کرد: برنامه ها در سطح درون دانشگاهی نیز تدوین و به دانشگاه ها ارسال شد، این برنامه ها در دانشگاه ها مورد بازبینی قرار گرفته و پس از تصویب در دبیرخانه کلان مناطق آمایشی جهت اجرا به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام این برنامه ها اعم از ستادی، منطقه ای و دانشگاهی در سامانه آتنا بارگذاری می شود،گفت: ارزیابی هر یک از این سطوح باتوجه به برنامه های تدوین شده صورت خواهد پذیرفت.

پورعباسی گفت: ارزیابی در این فاز کاملا خروجی محور و برمبنای برنامه های ملی اقدام صورت خواهد پذیرفت، این فاز از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار