رئیس پلیس‌راه استان سمنان خبر داد;

وقوع ۱۴ فقره سانحه جرحی در استان سمنان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از وقوع ۱۴ فقره سانحه جرحی و یک سانحه فوتی طی چهار روز گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : از روز پنج‌شنبه 19 بهمن ماه تا یک‌شنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴ سانحه جرحی و یک سانحه فوتی در استان سمنان به وقوع پیوسته است.

وی بابیان اینکه از مجموع حوادث چهار روز گذشته ۱۰ مورد واژگونی بوده است گفت : کیلومتر هشت محور تهران-گرمسار ساعت ۱۷:۳۵روز گذشته براثر بی‌توجهی راننده به جلو خودروی دوو واژگون و مرگ در دم خانم ۲۸ ساله را رقم زد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه از مجموع حوادث چند روز گذشته ۱۱ مورد به علت بی‌توجهی راننده به جلو اتفاق افتاده است تصریح کرد : با توجه به کویری و یکنواختی محورهای مواصلاتی استان سمنان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی راننده‌ها وجود دارد لذا استراحت یک ربع بعد از هر ساعت رانندگی توصیه می‌شود.

تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان سمنان

خسروجردی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان به‌صورت عادی و روان برقرار است اما به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از حرکت، خودرو را ازنظر تجهیزات زمستانی مورد بررسی قرار داده و در اولین جایگاه سوخت‌گیری کامل را انجام دهند تا خاطره سفر برای همه سرنشینان خودرو دل‌نشین شود.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار