وعده اعطای وام به اهالی قلم محقق شد

به گفته مدیرعامل خانه کتاب، ثبت نام برای دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی به اهالی قلم بزودی آغاز می شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی موسسه خانه كتاب، مجيد غلامی جليسه از ارائه تسهيلات در قالب وام ۱۰ ميليون تومانی به اهالی قلم در سال جاری خبر داد و اظهار كرد: ثبت نام اين وام از ۲۸ بهمن ماه با بازپرداخت۳۶ ماهه به اهالی قلم آغاز می‌شود.

وي عنوان كرد: با پيگيری موسسه خانه كتاب و حمايت های محسن جوادی، معاون فرهنگی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سال جاری علاوه بر وامی كه از طريق صندوق اعتباری هنر به اهالی قلم ارائه خواهد شد، وام ۱۰ ميليون تومانی نيز در اختيار اهالی قلم قرار می گيرد. اين تسهيلات در سال آينده نيز استمرار خواهد داشت و به تمامی اهالی قلمی كه شرايط دريافت اين تسهيلات را داشته باشند تعلق می گيرد.

غلامی جليسه درباره ضوابط و شرايط دريافت اين تسهيلات گفت: افرادی كه طی ۵ سال گذشته سه عنوان كتاب (حوزه بزرگسال) و ۴ عنوان كتاب (حوزه كودك و نوجوان) منتشر كرده باشند، می توانند از اين وام بهره مند شوند.

مدير عامل خانه كتاب عنوان كرد: اهالی قلم می توانند برای دريافت اين تسهيلات، بدون حضور در محل موسسه و فقط با مراجعه به سايت اهل قلم به نشانی www.ahleghalam.ir اقدام كنند. همچنين، پرداخت اين تسهيلات به دليل محدود بودن ميزان وام، بر اساس اولويت در ثبت نام به متقاضيان اعطا می شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار