فضیلت:

جشنواره‌ استانی مد و لباس فجر، علم و هنر را به یکدیگر نزدیک کرده است

رئیس کارگروه مد و لباس استان گلستان گفت: جشنواره‌های استانی مد و لباس فجر، علم و هنر را به یکدیگر نزدیک کرده است و ما به پیشرفت‌های درخور توجهی نائل آمده‌ایم.

فضیلت: جشنواره‌های استانی مد و لباس فجر، علم و هنر را به یکدیگر نزدیک کرده استبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر فضیلت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کارگروه مد ولباس استان گلستان درباره برگزاری چهارمین جشنواره مد ولباس و قرار گرفتن در رتبه نخست برگزار کنندگان جشنواره های استانی مد ولباس در کنار سه استان دیگر بیان کرد: خوشبختانه ما در استان گلستان هنرمندانی را داریم که مشتاقانه از تمامی رویدادهای این حوزه استقبال می کنند و شاهد حضور حداکثری آنها در جشنواره مد و لباس هستیم.

او اذعان داشت: خوشبختانه جشنواره‌های استانی مد و لباس فجر، علم و هنر را به یکدیگر نزدیک کرده است و به پیشرفت‌های درخور توجهی نائل آمده ایم.
فضیلت با اشاره به فعالیت چشمگیر دانشگاه‌ها، مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاهی در حوزه مد و لباس اظهار داشت: این میزان اهمیت به حوزه مهم پوشاک در حوزه علمی طراحان را ترغیب می کند تا ضمن اینکه به نقش بسزای خود در اعتلای سطح کمی و کیفی مد و لباس اسلامی ایرانی پی برند، همچنین تلاشی ایجاد شود تا طراحان و تولیدکنندگان ضمن آشنایی با یکدیگر، مسیر همکاری و همراهی را برای خود فراهم کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کارگروه مد ولباس استان گلستان افزود: در استان ما از اقوام مختلف زندگی می کنند و از آنجا که دارای بنیه تاریخی بالایی نیز هستیم، مسیر حرکت طراحان با الهام از داشته های موجود به سمت جلو است و روز به روز بیشتر برای پاسخگویی به سطح تنوع و نیاز در جامعه ایرانی عزم خود را جزم می‌کنند.

او در خاتمه گفت: امید است تا با تداوم برپایی جشنواره های استانی مد و لباس فجر، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این هنر صنعت در سطح کشور باشیم و با قرار گرفتن علم و تجربه در کنار یکدیگر به پیشرفت های درخور نائل آییم.

شایان ذکر است؛ هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه 96 همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تاثیر جشنواره مد و لباس فجر از نگاه رئیس کارگروه مد و لباس استان گلستان

 

برچسب ها: جشنواره فجر ، مد روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.