سرهنگ موسوی پور خبر داد

ظن پلیس، سارقان خودرو را گرفتار کرد

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر، ضمن اشاره به دستگیری دو سارق خودرو در بزرگراه بعثت، گفت: ظن پلیس به پلاک مخدوش خودرو، این سارقان را گرفتار قانون کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سید امین موسوی پور، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر اظهار کرد: ظهر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در بزرگراه بعثت بودند که مشخصات مخدوش یک خودروی سواری توجه آن‌ها را جلب کرده و برای بررسی موضوع، مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند.

وی افزود: در استعلامات انجام شده مشخص شد که خودروی مذکور ساعتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته است و در حال حاضر تیمی از ماموران انتظامی در تعقیب سارق یا سارقان آن هستند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: زمانی که مشخص شد این خودرو مسروقه است، مامورانبه سرنشینانش دستور توقف دادند، اما راننده به جای تمکین به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد از محل متواری شود که این اقدام به تعقیب آن‌ها منجر شد.

رئیس کلانتری ۱۵۸، اظهار داشت: این تعقیب و گریز مدتی ادامه یافت تا این که در نهایت خودرو متوقف و هر دو سرنشین آن بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی‌های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی پور، در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری دو سارق خودرو در بزرگراه بعث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار