محدودیت تعطیلی مجتمع‌های آب‌ درمانی تا ۲۰ فروردین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مجتمع‌های آب‌های درمانی نباید تا ۲۰ فروردین تعطیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهروز ندایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: تمهیدات و اقدامات لازم برای آمادگی استان برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی اندیشیده شود و در برنامه‌ریزی‌های ستاد خدمات سفر نوروزی باید از هم اکنون به فکر فصل تابستان بود.

وی با تاکید بر زیباسازی ورودی‌های استان به ویژه ورودی گردشگران خارجی در گمرک بیله‌سوار بیان کرد: باید مشکلات آب‌های درمانی استان ظرف یک هفته جمع بندی و برطرف شود و مجتمع‌های آب‌های درمانی از ۱۵ اسفند تا ۲۰ فروردین به هیچ عنوان تعطیل نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: ترمیم و لکه‌گیری آسفالت جاده‌ها و نیز معابر داخل شهر و نصب تابلو‌های راهنمای مسافر و معرفی مسیر‌های گردشگری، از جمله اقدامات ضروری برای خدمات رسانی شایسته به مردم و مسافران استان است.

ندایی با اشاره به مصوبه عدم افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس‌های مسافرتی در ایام نوروز تصریح کرد: موضوع نظارت بیشتر به خدمات‌رسانی مراکز رفاهی و مسافربری به ویژه نظارت بیشتر بر حرکت به موقع اتوبوس‌ها برای رضایتمندی مسافران ضروری است.

وی خواستار بازدید از مساجد و نمازخانه‌ها توسط اعضای مرتبط ستاد خدمات سفر و بازرسی مستمر از جایگاه‌های سوخت و مراکز خدماتی رفاهی بین راهی و سرویس‌های بهداشتی داخل شهری ورفع کاستی‌ها شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار پرهیز از پذیرش مسافران غیرفرهنگی در خانه‌های معلم و مراکز اقامتی فرهنگیان در شهرستان‌های اردبیل و سرعین در ایام تعطیلات نوروزی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی شد.

ندایی با بیان اینکه مشکلات خدمات‌رسانی شهر‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: از جمله مشکلات گمرک، مجتمع‌های آب درمانی، ساماندهی جارچیان و خانه مسافر‌ها در سرعین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر ضرورت افزایش برنامه‌های شاد و نشاط آور صدا و سیما در ایام نوروز بیان کرد: به ویژه معرفی آداب و رسوم و آثار تاریخی و طبیعی شهرستان‌ها ضرورت ویژه دارد.

آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفندماه

همچنین قادر تقی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل اظهار داشت: به مانند سال‌های گذشته وظایف ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر ابلاغ و در وب سایت میراث فرهنگی نیز بارگذاری شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به تعیین ۱۰ کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفندماه امسال تا ۱۳ فروردین سال آینده در نگارخانه خطایی مستقر شده و از ساعت هشت صبح تا ۶ عصر به مسافران و مراجعان خدمات ارائه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشارکت ادارات عضو می‌تواند منجر به کیفیت خدمات شود، انتظار می‌رود ادارات نواقص خدمت رسانی در سال‌های گذشته را رفع کرده و در طول تعطیلات خدمات مستمر ارائه دهند.

تقی‌زاده با تاکید به اینکه ظرفیت اسکان آموزش و پرورش، لیست کشیک بیمه‌ها، فعالیت بانک‌ها و تعداد اقلام تبلیغاتی باید مشخص شود، افزود: امسال در نظر داریم در انتخاب شهر برتر به لحاظ ارائه خدمات سفر نیز مشارکت کنیم.

وی با اشاره به اعلام ۱۰ شاخص برای انتخاب شهر برتر گردشگری گفت: از جمله کیفیت اطلاع رسانی به مسافران، مشارکت اعضای ستاد و دستگاه‌های خدمات رسان، کیفیت برنامه‌های فرهنگی، کیفیت خدمات عمومی ارائه شده، کاهش تصادفات درون شهری، روند رسیدگی به شکایات، وضعیت حمل و نقل و کیفیت خدمات امنیتی و انتظامی در انتخاب شهر برتر دخیل است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: بعد از تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال به وزارت کشور، شهر برتر مدیریت گردشگری انتخاب می‌شود که امیدواریم از استان اردبیل نیز شهر منتخب داشته باشیم.

تقی‌زاده با اشاره به نتایج نظرسنجی از مسافران نوروزی در نوروز امسال بیان کرد: متاسفانه تعطیلی مغازه‌ها و بازار تاریخی اردبیل به ویژه در روز‌های نخست تعطیلات همواره با انتقاد مسافران و گردشگران همراه است و به غیر از تعطیلی مراکز خرید و بازار تاریخی گردشگران در سال‌های گذشته از کمبود اقلام تبلیغاتی و کمبود فضای پارک خودرو نیز ابراز نارضایتی کرده‌اند.

انتهای پیام/ی

 

مجتمع‌های آب‌های درمانی تعطیل نمی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام اينكه گفته شده مدارس و خانه معلم ها مسافران غير فرهنگي را پذيرش نكنن يك بي انصافيست چون بايد سفرهاي ارزان در دسترس باشه تا گردشگري رونق بگيره اگه براي يك شب در متل نه هتل 200 تا 300 هزار تومان پول هزينه بشه فقط همون فرهنگي ها ميتونن مسافرت برن چون در هفته حداكثر 30 ساعت كار !!!!!ميكنن تازه عيد و تابستان هم ايول ديگه
آخرین اخبار