افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی یزد

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت:باتوجه به گستردگی شهر یزد در دستور کار است که تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی از ۹ ایستگاه به ۱۱ ایستگاه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ صالحیان معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این که در شهر یزد ۹ ایستگاه آتش‌نشانی فعال است، از افزایش این تعداد به ۱۱ ایستگاه خبر داد و در این باره افزود: ایستگاه شماره ۱۰ آتش‌نشانی یزد هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی نقریباً ۷۰ درصدی است و ایستگاه شمره ۱۱ نیز کلنگ‌زنی شده و در حال عملیات اجرایی است.

صالحیان از تجهیز یک موتورسیکلت برای ارائه خدمات ایمنی در درون بازار‌های سنتی شهر و نیز تدارک یکسری تجهیزات خاص برای خدمات رسانی در درون بافت‌های تاریخی و فرسوده خبر داد.

وی با بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: با توجه به گسترش آپارتمان‌سازی در شهر نیز یک مورد نردبان ۵۶ متری با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان برای آتش‌نشانی خریداری شده است.

این مسئول یکی از مهمترین اقدامات سازمان آتش‌نشانی را ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان در راستای امر پیشگیری از حادثه به وی‍ژه در آپارتمان‌ها، بیمارستان‌ها و سایر بخش‌هایی که در اهمیت بیشتری برخوردار هستند، ذکر کرد.

انتهای پیام/ ا

اضافه شدن 2 ایستگاه به ایستگاه های آتش نشانی در یزد

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار