معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران:

تجربیات دوران دفاع مقدس برای نسل جدید بازگو شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت : با توجه به هجمه‌های دشمن باید تجربیات دوران دفاع مقدس و آرمان های انقلاب برای نسل جدید بازگو شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سردار شهید حسن شاطری در سمنان گفت : با توجه به هجمه‌های دشمن باید تجربیات دوران دفاع مقدس و آرمان های انقلاب برای نسل جدید بازگو شود تا دشمن نتواند بر ذهن مخاطبان جوان رخنه کند.

وی افزود : دشمن می‌داند که با سلاح‌های مجهز و استفاده از ابزار نظامی نمی‌تواند در برابر کشورهای اسلامی مقابله کند چراکه با توجه به روحیه شهادت طلبی جوانان این سلاح‌ها کارکردی نخواهد داشت.

تشریح دستاوردهای انقلاب یک وظیفه عمومی قلمداد می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز روشنگری و تبیین فرهنگ مقاومت و تشریح دستاوردهای انقلاب یک وظیفه عمومی قلمداد می‌شود تصریح کرد : امروز با جنگ نرم اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمن مواجه هستیم و یکی از ابزارهای آن‌ها ماهواره است بنابراین با ایجاد کانال های ضد دینی به تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف بین مسلمان می‌پردازند و با تبلیغ علیه نظام اسلامی می‌کوشد تا به اهداف شوم خود دست یابد.

سردار نقدی گفت : امروز به برکت خون شهدا در اوج اقتدار ایستادیم و آرامش و امنیت خود را مدیون آن‌ها هستیم بنابراین باید با تبیین آرمان های شهیدان و امام راحل برای نسلی که دوران انقلاب را درک نکرده است بکوشیم درراه دفاع از اسلام تا آخریم قطره خون خود ایستادگی کنیم.

وی افزود : در حالی که جبهه مقاومت در خاورمیانه نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند استکبار نیز می کوشد تا با حمایت از گروه های تکفیری انقلاب اسلامی را نابود کند اما با بصیرت مردم انقلابی در این راه موفق نخواهد شد.

سردار نقدی گفت : دشمن به دنبال این است تا نیروهای خودمان را علیه خودمان به کار بگیرد تا غیرت و حیا را در مردم ایران به تمسخر بگیرد.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار