تکرار اتهامات بی اساس دیپلمات صهیونیست علیه ایران و سوریه در نامه به شورای امنیت

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای به شورای امنیت اتهامات بی اساسی را به ایران و سوریه نسبت داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دنی دانون»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد دو روز پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه روز دوشنبه درباره حوادث اخیر در مرز سوریه به رئیس شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل نامه نوشت و در ادعایی بی  اساس، اتهامات واهی را به ایران و سوریه نسبت داد.

 بر این اساس پس از آنکه برخی از رسانه های صهیونیستی روز شنبه (۱۰ فوریه/۲۱ بهمن) مدعی شدند که یک پهپاد ایرانی حریم هوایی سرزمین اشغالی را نقض کرده، ارتش رژیم صهیونیستی از ساقط شدن این پهپاد توسط بالگرد این رژیم خبر داد.

در همین زمان بود که مشخص شد، جنگنده اف-۱۶ رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار حریم هوایی سوریه را نقض کرده است اما پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز این جنگنده مقابله کرده و موفق شده است آن را با موشک بزند.

حال رژیم صهیونیستی اصرار دارد که تجاوز هوایی روز شنبه به خاک سوریه، در نتیجه ورود یک پهپاد ایرانی به اراضی اشغالی بوده است. در حالی‌که مقام‌های ایرانی این ادعا را رد کرده‌اند.

«دانون» با این دستاویز، ایران  را به ارسال پهپاد از پایگاهی در حمص شرقی به حریم هوایی فلسطین اشغالی متهم کرده و این اقدام را «خطرناک و بی‌ثبات‌کننده» اعلام کرده است.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در این باره مدعی شد: «اسرائیل، دولت سوریه را بابت هر حمله‌ای که از سرزمین این کشور انجام شود مسئول می‌داند.»

انتهای پیام/ 

رژیم صهیونیستی درباره حوادث اخیر در مرز سوریه به شورای امنیت نامه نوشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
خداکنه هرچه زودتر اسرائیل نابود بشه و السعود جنایتکار محو و نابود بشه
آخرین اخبار