نقوی حسینی:

خودکشی «کاووس امامی» کاملا مسجل است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در فیلم کاملا مسجل است و نشان می دهد که «کاووس امامی» خودکشی کرده است.

نقوی حسینی:خودکشی کاووس امامی کاملا مسجل استبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی حسینی در بخش خبری 20 و سی شبکه دو سیما درباره جزئیات خودکشی کاووس سیدامامی اظهار کرد: در فیلم کاملاً شفاف و روشن مشاهده شده است که وی خودش مقدمات خودکشی را فراهم می کند و پیراهن خود را در می آورد و برای این کار آماده می کند.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی­ مجلس گفت: وی حتی تختی را که در آن استراحت می کرد با استفاده از پتو و بالش­ طوری بازسازی کرد که اگر مأمورینی آمدند و تخت را دیدند، احساس کنند خوابیده است.

وی اضافه کرد:خانواده این مرحوم هم، زمانی که فیلم را دیدند برداشت شان این بود که عامل دیگری در مرگ وی دخالت نداشته و اقدامی از سوی خودش بوده است به همین علت حتی درخواست کالبدشکافی هم نکردند زیرا کاملا واضح و روشن است.

نقوی حسینی گفت: از آنجایی که وی استاد دانشگاه بود در مکان خاص و مناسب تری نگهداری می شد و در فیلم کاملا مسجل است و نشان می دهد که وی خودکشی کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی­ مجلس  خاطرنشان کرد: هیاتی که فیلم را دیدند به اتفاق تایید کردند که اقدام وی مشخص و برای خودکشی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
واقعا برای کاووس امامی متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
جاسوسی نابخشودنی است و باید مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
جاسوس باید مجازات شه
آخرین اخبار