کشف یک محموله بزرگ کوکائین در مغرب

یگان مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس مغرب از کشف و توقیف ۵۴۱ کیلوگرم کوکائین که در یک کانتینر حمل کالا از آمریکای جنوبی وارد بندر دارالبیضا شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری شین هوا، یگان مبارزه با جنایات سازمان یافته پلیس مغرب از کشف و توقیف یک محموله بزرگ کوکائین در بندر دارالبیضا خبر داد.

دفتر مرکزی تحقیقات قضایی وابسته به اداره کل نظارت بر سرزمین‌های ملی مغرب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های یگان مبارزه با جنایات سازمان یافته پلیس مغرب روز یکشنبه 541 کیلوگرم کوکائین را که در یک کانتینر حمل کالا از آمریکای جنوبی وارد بندر دارالبیضا شده بود، کشف و ضبط کردند.

نیرو‌های یگان مبارزه با جنایات سازمان یافته پلیس مغرب با استفاده از اخبار و گزارش‌های دقیقی که اداره کل نظارت بر سرزمین‌های ملی ارائه کرده بود موفق شدند در این عملیات محموله بزرگ کوکائین را که از آمریکای جنوبی وارد بندر دارالبیضا شده بود، کشف کنند. در چارچوب این عملیات شش مظنون بازداشت شدند.

به گفته مسئولان پلیس مغرب یکی از مظنونان بازداشت شده که تبعه برزیل است، مغز متفکر این شبکه قاچاق محسوب می‌شود. پنج خودرو نیز که برای انتقال این محموله بزرگ کوکائین در بندر دارالبیضا آماده شده بود، شناسایی و توقیف شدند. نیرو‌های پلیس مغرب همچنین مقادیر قابل توجهی پول و ارز خارجی کشف و ضبط کردند.

طبق اعلام پلیس مغرب اولین تحقیقات صورت گرفته درباره این ماجرا حاکی از ماهیت خطرناک و خشونت بار این گروه قاچاق، انشعابات متعدد آن و رابطه مستقیم آن با کارتل‌های بزرگ مواد مخدر در آمریکای لاتین است. شبکه‌ها و گروه‌های قاچاق مواد مخدر غالبا از خاک مغرب برای انتقال محموله‌های خود به اروپا استفاده می‌کنند.

پلیس مغرب افزود برای روشن شدن جزئیات ماجرا و دستگیری همه مظنونان تحقیقات درباره این پرونده تحت سرپرستی مراجع ذیصلاح قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/

پلیس مغرب محموله‌ی بزرگ کوکائین را کشف و توقیف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار