لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بورس در ارتفاع ۹۸ هزار واحدی ایستاد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۲۲.۱۷۸ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۱۰۲ واحدی رسید.

چراغ سبز روشن شدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۵۱.۱۶۴ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۸۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۲۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از ۳۰۱ میلیون سهم طی ۱۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شپنا، شبندر، شتران، شبریز، فارس با روند صعودی و نماد وپخش، وبانک با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۸۰.۱۴ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۱۰۷ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۵۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۸ میلیون سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از 5 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد 95.242 واحدی به پله 98 هزار و 167 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 5 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از 3 میلیارد سهم طی 51 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شبندر، شپنا، فولاد، شتران با روند صعودی و نماد خساپا، وپخش، خودرو با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 80.14 واحد رشد به پله یک هزار و 107 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 209 میلیون سهم طی 28 هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص کل فرابورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 22.178 واحدی به پله 98 هزار و 102 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 6 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از 3 میلیارد سهم طی 76 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شپنا، شبندر، فولاد، شتران با روند صعودی و نماد بفجر،، خساپا، وبانک با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 15 واحد رشد به پله ۱ هزار و 107 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 317 میلیون سهم طی 38 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار