معاون توزیع برق استان سمنان:

27 طرح برق رسانی روستایی در استان سمنان به بهره برداری رسید

در دهه فجر امسال ، 27 طرح برق رسانی روستایی به مبلغ 15 میلیارد و 443 میلیون ریال در استان سمنان افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به انجام دو طرح برقراری روشنایی معابر و نصب پست هوایی با اعتبار 985 میلیون ریال در شهرستان سمنان گفت: چهار طرح اصلاح شبکه و نصب خازن با هزینه یک میلیارد و 948 میلیون ریال در شهرستان مهدی شهر عملیاتی گردیده است .

وی در ادامه با بیان این که سه طرح توسعه شبکه و جابه جایی ترانس با مبلغ یک میلیارد و 375 میلیون ریال در شهرستان دامغان اجرائی گردیده اظهار داشت : چهار طرح به منظور دایر نمودن تجهیزات برقی و احداث پنج ایستگاه هوایی توزیع برق با اعتبار یک میلیارد و 605 میلیون ریال در شهرستان سرخه به اجرا درآمده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: همچنین با ابراز این که شش طرح بهینه سازی شبکه و نصب پست هوایی توزیع برق با هزینه دو میلیارد و 154 میلیون ریال در شهرستان شاهرود برقرار گردیده تصریح کرد : پنج طرح بازسازی شبکه و کارگزاری چهار دستگاه پست هوایی با مبلغ چهار میلیارد و 270 میلیون ریال در شهرستان گرمسار افتتاح شده است .

حسینی نژاد تصریح کرد : سه طرح اصلاح و توسعه شبکه های توزیع برق در شهرستان میامی با هزینه سه میلیارد و 106 میلیون ریال به انجام رسیده است .

انتهای پیام / ه

جزئیات بهره برداری از 27 طرح برق رسانی روستایی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.