اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حضور مردم در حماسه 22 بهمن پشتیبان تصمیم‌های گذشته و ضامن تحولات آینده است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور مردم در حماسه 22 بهمن تأئید کننده، پشتیبان تصمیم‌های گذشته و ضامن تحولات آینده است.

مسئولان شعارهای حق طلبانه مردم را بشنوند و آن را در عمل به کار گیرندسیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور شکوهمند مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنده در کل جهان کشوری را سراغ ندارم که مردمش این چنین  عاشقانه در راهپیمایی حضور پیدا کنند و با شور و شوق  شعار داده و از نظامشان  حمایت کنند.

وی افزود: 22 بهمن را می‌توان روز بیدار کشوری نام نهاد، چرا که در این روز مردم می‌توانند از نزدیک مقامات کشوری را ملاقات کنند.

اکرمی تصریح کرد: حماسه 22 بهمن تأئید کننده و پشتیبان تصمیم‌های گذشته و ضامن تحولات آینده است. به این معنا که مردم در 1000 شهر کشور شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر می‌دهند و  این مسئله آینده را تضمین می‌کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: مسئولان کشور در هر رده‌ای باید حضور یابند و شعارهای حق‌طلبانه مردم را بشنوند و بازتاب آن را در عمل و رفتار خود بکارگیرند.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه در ایران تشکل و حزبی قوی وجود ندارد تا افراد بتوانند عقیده و نظر خود را بیان کنند، لذا چنین حماسه‌ای مانند  میدان بازی است تا افراد بدون کمترین دغدغه و واهمه نظر خود را به صورت آزادانه بیان کنند.

اکرمی با اشاره به بازتاب حماسه 22 بهمن در سطح بین‌المللی اذعان کرد: حضور حماسی و میلیونی مردم به خوبی در سراسر جهان انعکاس یافت، لذا می‌تواند باعث شود تا هیچ کشوری نتواند از مسائل داخلی کشور ما سوء استفاده کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دهه فجر ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار