ساختمان ارتش در حریم قلعه فلک الافلاک تخلیه می‌شود

فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان گفت:ساختمان ارتش که در حریم قلعه فلک الافلاک واقع شده تا ۲۰ اسفندماه سال ۹۶ به طور کامل تخلیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان، سید امین قاسمی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان و امیر دریکوند فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان طی دیداری در مورد آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد و تخلیه کامل ساختمان ارتش به گفت‌وگو پرداختند.

سید امین قاسمی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان در این دیدار گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های انجام گرفته توسط استاندار لرستان با سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور و تعامل مسئولان لشکر ۸۴ پیاده و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، گام‌های بسیار مهمی در راستای جهانی شدن این اثر ارزشمند برداشته خواهد شد.

امیر دریکوند فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه آمادگی هر گونه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان را داریم افزود: بر اساس توافق صورت گرفته تا ۲۰ اسفندماه سال ۹۶ ساختمان ارتش که در حریم قلعه فلک الافلاک واقع شده به طور کامل تخلیه می‌شود.

در راستای عملیات آزاد سازی و ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز براساس توافقات انجام گرفته قرار است تا پایان سال ۹۷ نسبت به تخلیه کامل حریم قلعه اقدام کند.

انتهای پیام/د

تخلیه ساختمان ارتش در حریم قلعه فلک الافلاک

برچسب ها: میراث فرهنگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
سلام بسیار از پیگیری مسئولان متشکر.لرستان آثار باستانی دارد که میتوان با آن فرهنگ قدیمی لرستان را به دنیا نشان داد .