معاون استانداری سمنان:

جلوگیری از افزایش قیمت در دستور کار است

معاون استانداری سمنان گفت: جلوگیری از افزایش قیمت در آستانه سال جدید در دستور کار قرار دارد.

محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان و در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان گفت: در آستانه سال جدید مردم توقع حمایت از حقوق مصرف کننده را دارند و جلوگیری از افزایش قیمت ها باید انجام شود.

وی افزود: استان سمنان نسبت به استان های مجاور پایین ترین قیمت تخم مرغ را دارد و نگرانی در استان به دلیل رعایت نکردن قیمت مصوب توسط استان های دیگر است و باید این مشکل حل شود .

همتیان با تأکید بر اینکه اگر تا دو روز آینده فروشگاه‌های زنجیره اقدامی برای دریافت برنج انجام ندهند اصناف می‌توانند برای دریافت برنج اقدام کنند تصریح کرد: تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند برای توزیع برنج اقدام کنند و منافاتی با توزیع برنج از سوی اصناف وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت : بحث نمایشگاه ها باید سامان پیدا کند و در معابر نباید ایجاد مزاحمت بکنند و تاکید بر این است که نمایشگاه بهاره حذف نشود اما سامان داده شود .

میوه شب عید به‌اندازه کافی خریداری شده است

وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال تشدید بازرسی از سوی اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت از اول اسفند تا پایان فروردین‌ماه انجام می‌شود اضافه کرد: میوه موردنیاز مردم برای شب عید به‌اندازه کافی خریداری و در انبارهای استان دپو شده است.

سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه گفت : کار توزیع مرغ منجمد باید آغاز شود و مغازه ها باید مرغ منجمد را کیلویی 6300 تومان به فروش برسانند .

انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.