تکمیل نشدن زیر ساخت های شهری آبادان

شهردار آبادان از تکمیل نشدن زیر ساخت های شهری به عنوان دلیل اصلی توقف حرکت ساماندهی این شهر نام برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسین حمید پور شهردار آبادان گفت: در زمان حاضر مناطق شهری آبادان به خصوص مناطق حاشیه ای به لحاظ زیر ساختی و توسعه ای دچار ضعف های بسیاری هستند.

وی با بیان اینکه شهر آبادان شهری است که همگان انتظار دارند تا به لحاظ عمرانی در خور شان مردم باشد، افزود: اکنون که فضای مثبتی به لحاظ تعامل میان نمایندگان و مسئولان دستگاههای اجرایی به وجود آمده، انتظار می رود تا تمامی مسئولان دستگاههای اجرایی دست به دست هم داده تا بتوانیم آبادان را به شهری تبدیل کنیم که زیر ساخت هایش کامل باشد.

حمید پور گفت: در زمان حاضر حرکت جدیدی را با مشارکت دستگاه های اجرایی و به خصوص سازمان منطقه آزاد اروند آغاز کرده ایم که نوید بخش ساماندهی و توسعه شهرستان آبادان است.

شهردار آبادان افزود: پس از انجام بررسی های مشارکتی حوزه فنی شهرداری با حوزه فنی منطقه آزاد اروند توانستیم طی تفاهم نامه هایی با این سازمان و با بهره گیری از یکسری منابع، برخی از معابر شهری آبادان را بهبود بخشیم.

حمید پور با اعلام آغاز پروژه های زیرساختی با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مشکل اصلی آنست که برخی از دستگاههای اجرایی همچون آبفا، مخابرات و برق که به طور عمده به استان بر می گردد زیر ساخت های شهری را کامل نکرده اند و این سبب توقف در حرکت ساماندهی شهری شده است.

وی افزود: اکنون که شهرداری حرکت ساماندهی مناطق شهری را آغاز کرده انتظارمان از مسئولان دستگاه های اجرایی آنست که با پیگیری مسئولانه خود شهرداری را در ادامه راه همراهی کنند .

شهردار آبادان گفت: شهرداری قادر نیست خیابانی که شبکه فاضلاب، آب و یا زیرساخت گاز و مخابراتش تکمیل نشده را آسفالت کند، هرچند که بر اساس وظیفه، آسفالت برخی از معابر و کوچه ها را آغاز کرده ایم.

انتهای پیام/د

توقف حرکت ساماندهی آبادان

برچسب ها: شهرداری ، تفاهم نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.