هفته یازدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور؛

رقابت نفسگیر مدعیان در هفته یازدهم / کار سخت سپاهانی ها در کرمان

هفته یازدهم رقات های لیگ برتر هندبال کشور روز پنجشنبه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم رقابت های  لیگ برتر هندبال کشور روز پنج شنبه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود و در یکی از مهم دیدار های این هفته تیم صدر نشین نفت و گاز گچساران میزبان نیروی زمینی تهران است. شاگردان آزاد منجیری این روز ها با 18 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و تیم شهرداری کازرون را در تعقیب خود می بینند.

شهرداری کازرون  در دیگر بازی مهم این هفته باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف پتروشیمی برود. کازرونی ها با 17 امتیاز تیم دوم لیگ برتر هستند و می توانند با کسب یک برد و توقف صدرنشین فعلی تیم اول لیگ شوند.

تیم هندبال سپاهان هم در یکی دیگر از بازی های مهم این هفته میهمان مس کرمان است. زرد پوشان اصفهانی تیم سوم رقابت های لیگ برتر هستند و همچنان امیدوارند تا به رده های بالاتری برسند. در طرف مقابل مسی ها هم به دنبال آن هستند تا با کسب یک نتیجه خوب از انتهای جدول فاصله بگیرند.

تیم هندبال هپکو اراک هم در آخرین دیدار این هفته میزبان سنگ آهن بافق است. شاگردان ایرج رضایی این روز ها وضعیت خوبی ندارند و امیدوارند تا بتوانند فاصله خود با قعر جدول را بیشتر کنند همچنین بافقی ها هم امیدوارند با برد در این بازی اختلاف خود را با تیم های مدعی کمتر کنند. 

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر هندبال آقایان به شرح زیر است : 

نفت و گاز گچساران- نیروی زمینی تهران
صنعت مس کرمان - فولاد مبارکه سپاهان
هپکو اراک - سنگ آهن بافق
پتروشیمی مارون - شهرداری کازرون

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته دهم به شرح زیر است : 

 رقابت نفسگیر مدعیان در هفته یازدهم / کار سپاهانی ها در کرمان

انتهای پیام / 

برنامه رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار