اختصاص پنج میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ایرانشهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: پنج میلیارد ریال امسال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد این شهرستان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناززاهدان، محمدعلی تراقویی  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر اظهار داشت: پنج میلیارد ریال امسال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد این شهرستان اختصاص داده شده است.

تراقویی ادامه داد:از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد در ایرانشهر فراهم شده که تا پایان سال این آمار به ۴۵۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی افزود: ایجاد اشتغال با هدف خودکفایی مددجویان گام بزرگی در توانمندسازی و خروج افراد زیر پوشش کمیته امداد از چرخه حمایتی است.

وی گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) خود اتکایی، توانمند سازی، حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان است و در مسیر تقویت بنیه اقتصادی و اجتماعی این خانواده‌ها گام بر می‌دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش این نهاد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی بیان کرد: اقدامات بسیاری در حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد مانند آموزش خانوار‌های تحت حمایت در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی، برگزاری دوره‌های آموزشی و معرفی آنان به مراکز آموزش فنی و حرفه ای، ارائه مشاوره‌های شغلی لازم در زمینه احراز فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی مناسب و پرداخت تسهیلات اعتباری به نیازمندان به صورت وام‌های قرض الحسنه دراز مدت انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اشتغال مددجویان کمیته امداد ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار