مشاغل و اصناف مزاحم شهری در استان اردبیل ساماندهی می‌شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در زمینه اجرای آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری در سطح استان اردبیل اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیسیون نظارت استان اردبیل اظهار داشت: خروجی جلسات بایستی با مشکلات جامعه مطابقت داشته باشد در غیر این صورت مدیریت این سیستم هزینه‌بر خواهد بود و با گذشت زمان مستهلک شده و از بین می رود.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با واقعیت جامعه پیش برویم چرا که مشکلات جامعه به مردم انتقال پیدا می‌کند و مردم هزینه آن را پرداخت می‌کنند بنابراین وظیفه داریم در راستای رفع مشکلات مردم و کاهش آن سعی و تلاش کنیم و قدم برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به ابلاغیه وزارت صنعت و معدن در زمینه تفویض اختیار کارگروه‌های استانی تنظیم بازار گفت:‌ در زمینه رسیدگی به واحدهای عرضه کننده پوشاک فاقد مجوز نمایندگی و اجرای آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری نیز باید اقدامات لازم انجام شود.

عاملی در مورد بودجه پیشنهادی سال 97 اتاق اصناف مرکز استان تصریح کرد: نتظار می‌رود اصناف در آستانه عید نوروز زمینه‌ای را فراهم کنند تا رضایت مردم استان و نیز مسافران و گردشگران ورودی به استان فراهم شود که در این راستا نظارت‌های لازمدر سطح بازار انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از شرکت گسترده اعضای اتاق اصناف، انجمن اسلامی بازاریان، بسیج اصناف و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: ما مسئولان تمام همت خود را باید برای خدمت به مردم ایران که مردمی وفادار و مومن هستند به کار گیریم و حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنیم و به فکر خدمت به این مردم متعهد باشیم که همه اینها با وحدت و همدلی در حول محور رهبری قابل حل است.

انتهای پیام/ح

ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

 

 

برچسب ها: اشتغال ، صنعت ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.