هواشناسی

ورود موج اصلی بارش ها از امشب به آسمان لرستان

بارش در مناطق شمال، شرق و مرکز لرستان بیشتر خواهد بود و پنجشنبه شب مجددا موج بارشی جدید دیگری آسمان استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ از روز گذشته تا بعدازظهر امروز، با ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان،ابرناکی ، افزایش سرعت باد و وقوع رگبارهای پراکنده ، پدیده های غالب بوده اند.

اما از امشب با ورود موج اصلی بارش ها به نوار غرب کشور و آسمان استان لرستان ، انتظار می رود که برای همه نقاط استان طی این مدت بارندگی همراه با رعد و برق را داشته باشیم.

بر طبق مدت های بارشی طی این مدت بارش در برخی از نقاط استان لرستان مانند نواحی از شمال، شرق و تا حدودی مرکز استان، از مقادیر قابل توجهی برخوردار خواهد بود که پیرو اخطاریه صادر شده از مرکز هواشناسی استان لرستان، آبگرفتگی معابر عمومی ، سیلابی شدن مسیرها و اختلال در تردد جاده ای دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین بارش برف در مناطق کوهستانی و گردنه ها پیش بینی شده است و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ هم پیش بینی می شود.

اما این موج بارشی از اوایل صبح فردا از روی آسمان استان خارج می شود و طبق گزارش های هواشناسی از ظهر چهارشنبه تا بعدازظهر پنج شنبه آسمان برای اغلب نقاط استان همراه با افزایش پوشش ابر خواهد بود.

همچنین فردا صبح وقوع پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی می شود.

اما از پنجشنبه شب مجددا موج بارشی جدید دیگری آسمان استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

انتهای پیام/د

امشب ورود موج اصلی بارش ها

برچسب ها: آب وهوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار