موسوی لاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اضافه شدن برخی اعضای جدید به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان/ پارلمان اصلاحات مجموعه بالادستی خواهد بود


عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: افرادی جدید جایگزین برخی از اعضای شورای عالی که فرصت حضور در جلسات را نداشتند، می‌شوند.


اضافه شدن برخی اعضای جدید به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری/ پارلمان اصلاحات مجموعه بالادستی خواهد بود حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد موسوی‌لاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نتیجه تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: نتیجه تغییرات به زودی اعلام می‌شود.

وی درباره اینکه روند این تغییرات چگونه خواهد بود، افزود: همان روند قبلی است، اما افرادی جدید جایگزین برخی از اعضای شورای عالی که فرصت حضور در جلسات را نداشتند، می‌شوند. همچنین احزاب جدیدی از طرف شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به این شورا عالی سیاستگذاری معرفی می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه فکر می‌کنم این ترکیب نسبت به قبل جامع‌تر خواهد بود، درباره پارلمان اصلاحات، گفت: اینکه مجموعه اصلاح طلبانی که در سطح کشور حضور دارند و فعال اند، بتوانند هر از چندگاهی دور هم جمع شوند و درباره جهت گیری‌ها و مسائل عمومی کشور نظر دهند، بسیار خوب است.

موسوی لاری اضافه کرد: به نظر ما تشکیل پارلمان اصلاحات با شورای عالی اصلاح طلبان دوگانگی ندارد و این پارلمان جمع بالادستی شورای سیاستگذاری خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای کواکبیان، پارلمان اصلاحات را برای جایگزینی شورای سیاستگذاری معرفی کرده است، ادامه داد: آقای کواکبیان یک نفر است و ممکن این نظر را داشته باشد، اما جمع بندی نهایی این است که مجمعی از کلیه اصلاح طلبان مرکز و استان‌ها به وجود بیاید که آنان مجموعه بالادستی شورای عالی سیاستگذاری خواهند شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تصمیم گیری‌های مربوط به انتخابات در کدام نهاد انجام می‌شود، تصریح کرد: کار‌های عمومی مربوط به جریان اصلاحات در پارلمان اصلاحات مورد بحث قرار می‌گیرد و در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان عملیاتی می‌شود.

موسوی لاری درباره اینکه گفته می‌شود برخی اعضای شورای عالی با طرح پارلمان اصلاحان مخالف اند، گفت: با تعریفی که ارائه کردم، بعید است کسی مخالف این طرح باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که شاید مخالفان پارلمان اصلاحات نظر شما را نداشته باشند، اضافه کرد: آنها ممکن است این نظر را قبول نداشته باشند، اما ما به نظر واحد می‌رسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن قربانی
۰۰:۳۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
از طلاب حوزه علمیه قم فعلا یکی از مبلغین در استان خراسان رضوی شهرستان سبزوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
افراد جدید چه کسانی هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
اسامی رو اعلام کنید
آخرین اخبار