بردیف: جایی برای اشتباه در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد/ مقابل پرسپولیس فیزیکی بازی کردیم

سرمربی تیم نسف قارشی ازبکستان گفت: لیگ قهرمانان آسیا، جام بزرگی است که جایی برای اشتباه کردن ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزیقل بردیف در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و نسف قارشی درباره شکست سنگین تیمش در این بازی گفت: این پیروزی را به پرسپولیس تبریک می گویم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. همانگونه که می دانید لیگ قهرمانان آسیا، جام بزرگی است که هیچ جایی برای اشتباه در آن وجود ندارد. گل اول پرسپولیس سبب شد شیرازه تیم ما بپاشد.

او ادامه داد: نسف قارشی تیم جوانی است و فکر می کنم جو ورزشگاه و تماشاگران بازیکنانم را تحت تاثیر گذاشت و نتوانستند بازی مدنظرم را انجام دهند. پرسپولیس تیم قوی ای است و بازی کردن مقابل این تیم بسیار دشوار است.

بردیف درمورد شکننده ظاهر شدن خط دفاع نسف قارشی مقابل آمادگی مهاجمان پرسپولیس اظهار داشت: نسف قارشی تاکنون ۲ بازی در لیگ ازبکستان انجام داده است و مسلما بازی کردن در مقابل خط حمله پرسپولیس سخت است. فکر می کنم دفاع ما کیفیت همیشگی را نداشت.

سرمربی نسف قارشی ازبکستان درباره فوتبال فیزیکی تیمش در این دیدار گفت: نسف قارشی نماینده فوتبال ازبکستان است و می دانید که تیم های ما همیشه سفت و فیزیکی بازی می کنند. بدون شک این سبک بازی کار را برای پرسپولیس راحت تر می کند.
 
انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم نسف قارشی درباره باخت برابر پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.