معاون فرهنگی دادگستری استان یزد؛

همایش صبر و مهربانی در یزد برگزار می شود

معاون فرهنگی دادگستری استان یزدگفت:کاهش زمینه‌های نزاع و درگیری در جامعه از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ عرشیان  معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از برگزاری همایش صبر و مهربانی در راستای ارتقای فرهنگ صلح و سازش، عفو و گذشت همایش در استان یزد خبر داد.

 

عرشیان بابیان اینکه همایش صبر و مهربانی پنجشنبه هفته جاری در سالن شهید عباسپور استان یزد برگزار می‌شود، بیان کرد: ما درصدد هستیم صمیمیت را از طریق نمایش به مخاطبین منتقل کنیم؛ همچنین ارتقای فرهنگی صلح، سازش، عفو گذشت در جامعه، تقویت اخوت، برادری، صمیمیت و همدلی در جامعه، اعتلای فرهنگ قانون مداری و قانون محوری در جامعه، کاهش زمینه‌های نزاع و درگیری در جامعه و کاهش ورود پرونده‌ها به دستگاه‌های قضائی از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود تأکید کرد: یکی از موضوعات و اهدافی که این همایش درصدد آن است، کاهش تعداد زندانیان با ایجاد انگیزه و رغبت در جهت گذشت و اغماض شکات است که در این راستا خوشبختانه شورای حل اختلاف و ستاد دیه استان یزد فعالیت‌های خوبی را داشته‌اند.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در ادامه ترویج و گسترش فرهنگ میانجیگری، حکمیت و داوری در جهت حل‌وفصل دعاوی را مهم‌ترین اهداف این همایش عنوان کرد و بیان داشت: امید است این همایش به بهترین وجه برگزار شود و بتوانیم فرهنگ میانجیگری، حکمیت و داوری را در جامعه نهادینه‌ سازیم.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش صبر و مهربانی پنجشنبه هفته جاری دریزد

 

برچسب ها: همایش صبر ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار