به دنبال استفاده از نیروهای بومی در مدیریت و اشتغال منطقه آزاد ارس هستیم

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با تاکید بر اینکه به دنبال استفاده از نیروهای بومی هستیم گفت: سرمایه گذار داخلی به دلیل این که برای سود بیشتر به این مناطق می‌آید و طبیعتا سود به استفاده از نیروها و مدیر بومی است.

بیکاری در ارس وجود ندارد/ از بی وفایی ها راحت شدمبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محسن نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس ،در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه باید از تجربیات در راستای حل مشکلات استفاده کرد اظهارداشت: استعفا راه درستی برای حل مشکلات نیست و باید برای حل مشکلات موجود مقاومت کرد.

نریمان با تاکید بر اینکه همه ما باید بمانیم و کسانی که تیشه به ریشه منطقه آزاد می‌زنند آنها بروند افزود: کسانی را که احساس می‌کنیم نا کارآمد هستند باید آموزش بدهیم و این به نفع ما است که از مدیران با تجربه استفاده کنیم.

وی با تاکید بر این که به دنبال استفاده از نیروهای بومی هستیم گفت: سرمایه گذار داخلی به دلیل این که برای سود بیشتر به این مناطق می‌آید و طبیعتا سود در استفاده از نیروها و مدیر بومی است در چراکه در استفاده از نیروها و مدیران غیر بومی هزینه زیادی از جمله خانه، امکانات رفاهی و سایر موارد و حتی ناپایداری نیرو پدیدار می‌شود.

مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس خاطر نشان کرد: برای غلبه بر دیگر مناطق آزاد و تبدیل استعدادهای بالقوه به بالفعل قطعا باید از افراد توانمند دیگر نیز استفاده کنیم.

مناطق آزاد در سراسر دنیا استقلال دارند

محسن خادم عرب‌باغی مدیر عامل سابق منطقه آزاد ارس هم در این مراسم گفت:در زمان حاضر کشور نیازمند عمل است و نباید شعار داد.

وی با اشاره به نظرات کسانی که می‌گویند کاری در منطقه آزاد ارس انجام نشده است ابراز کرد: هر کودکی هم می‌فهمد که در این 4 سال در این منطقه کارهای بسیاری انجام شده است. 

عرب باغی با بیان این که مناطق آزاد در سراسر دنیا استقلال دارند و می‌توانند برای خود تصمیم بگیرند گفت: مناطق آزاد شرایط خاص خود را می‌طلبد ولی در منطقه آزاد ما مدیرعامل از  جاهای مختلف  تحت فشار است.

وی ادامه داد: اگر قصد دارید واقعا این منطقه به منطقه آزاد تبدیل شود و تحولی ایجاد شود باید اهداف و شیوه‌نامه‌ها اصلاح شوند در غیر این صورت انتظارات نا به جا از ما پیدا می‌کنند و منطقه را به چشم یک منطقه رانت ده می‌نگرند.

مدیر عامل سابق منطقه آزاد ارس با تاکید بر این که اولویت کار من در دوران مدیریتم، اصلاح زیرساخت‌ها بود ابراز کرد: اصلاح زیر ساخت‌هایی مانند گاز، فاضلاب شهری، فیبر نوری و سایر موارد در اولویت قرار داشته اند و بودجه صرف اصلاح آن‌ها شد و سپس فرودگاه احداث شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/خ

بیکاری در ارس وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار