مهاباد تحت پوشش طرح ملی شهاب

رییس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان آذربایجان غربی گفت: برنامه ملی شهاب شناسنامه 4 ساله دارد و 12 شهرستان استان آذربایجان غربی تحت پوشش این برنامه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، شهروز الهوردی زاده هدف این برنامه را که اولین سند رسمی بنیاد ملی نخبگان در حوزه آموزش و پرورش است، بحث شناسایی حداکثر استعداد های برتر دانش آموزان خواند

وی افزود: برای برگزاری برنامه ملی شهاب آمار مدارس،مدیران، معاونین و معلمین پایه های چهارم، پنجم و ششم مشخص شده است و پس از آمارگیری دقیق، دوره های آموزشی برای آموزگاران پایه چهارم، پنجم و ششم 34 ساعت و مدیران، معاونین و کارشناسان 16 ساعت برگزار شده است.

رییس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان آذربایجان غربی با بیان مفهوم شهاب به عنوان شناسایی و هدایت استعداد برتر،گفت: در برنامه ملی شهاب به هیچ عنوان بحث پرورش نخبه مطرح نیست بلکه نظام پرورش نخبگی است.

شهروز الهوردی زاده خطاب به خانواده ها اظهار کرد: در برنامه ملی شهاب شناسایی استعداد های برتر دانش آموزان مدنظر است نه قیاس فرزندان خود با دانش آموزان دیگر.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ملی شهاب در شهرستان های ماکو، مهاباد، بوکان، خوی، نازلو و مرحمت آباد برای پایه چهارم، در ناحیه 2 ارومیه، شهرستان های سلماس، اشنویه و چایپاره در پایه های چهارم و پنجم و در ناحیه 1 ارومیه و میاندوآب در پایه های چهارم، پنجم و ششم برگزار می شود.

انتهای پیام/ا

12 شهرستان آذربایجان غربی تحت پوشش برنامه ملی شهاب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.