خریداری یک میلیارد و 120میلیون ریال کتاب از ناشران ایلامی

سرپرست امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: در سال جاری یک میلیارد و 120میلیون ریال کتاب از ناشران استان خریداری شده است.


خریداری یک میلیارد و 120میلیون ریال کتاب از ناشران ایلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛منصور محبی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام با بیان اینکه این مبلغ با هدف حمایت از نویسندگان، مولفان و ناشران برای خریداری 14هزار جلد کتاب از ناشران استان هزینه شده است افزود: کتاب های خریداری شده بین مراکز فرهنگی، موسسه های دینی و قرآنی و کتابخانه عمومی استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام تولید و حمایت از نشر کتاب و تشویق نویسندگان برای خلق آثار هنری با کیفیت و ماندگار اعلام کرد یادآور شد: امسال در مجموع 149 عنوان کتاب با موضوع های مختلف ادبیات، فرهنگ بومی و محلی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی در استان چاپ و منتشر شده که نسبت به سال گذشته رشد دوبرابری داشته است.

محبی با اشاره برپایی یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام گفت: 10 نفر از ناشران استان در نمایشگاه امسال حضور دارند که این فرصت زمینه ارتباط با دیگر ناشران کشور را فراهم می کند و از سویی دیگر ناشران ضمن ارتباط مستقیم با مخاطبان به سلایق آنها پی می برند.

یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام با عرضه بیش از 57 هزار کتاب از 18 بهمن ماه در سوله اداره کل غله ایلام فعالیت خود را آغاز و دیروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/اس

یک میلیارد و120میلیون ریال کتاب از ناشران ایلامی خریداری شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.