افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم صاحبان اصلی نظام هستند/حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به اقتدار و مقبولیت نظام استمرار بخشید

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت:مردم صاحبان اصلی نظام هستند،زیرا کشور بدون وابستگی به قدرت‌های خارجی اداره می‌شود.

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به حضور گسترده و تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: اهمیت حضور مردم هیچ وقت در نظام جمهوری اسلامی کم رنگ نخواهد شد چرا که نظام ما نظامی اسلامی و مردم سالار است و با گذشت هر سال، توطئه های دشمنان علیه کشورمان افزایش می یابد.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر نشان دادند که هیچگاه در برابر استکبار جهانی و توطئه هایشان کوتاه نمی آیند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی نظام هستند، گفت: نظام جمهوری اسلامی بدون وابستگی به قدرت های خارجی اداره می شود و تنها اتکایش به خداوند و ملت است بنابراین حضور مردم در راهپیمایی امسال مهر تایید دیگری بر نظام بود.

افتخاری اضافه کرد: پیام ملت ایران به جهان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی این بود که ما برای نظام و انقلاب زحمت کشیدیم، دل سوزاندیم و اجازه نمی دهیم گلایه ها و مشکلات مانع از حضورمان شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: این راهپیمایی مانور گسترده مردم در برابر چشم دشمنان بود، دیدیم که پیر و جوان، زن و مرد و از هر سلیقه ای به میدان آمده بودند.

وی تاکید کرد: مقبولیت یکی از مهمترین مولفه های اقتدار در دنیاست و بر روابط بین الملل بسیار تاثیرگذار است، مردم با حضورشان این اقتدار و مقبولیت نظام را استمرار بخشیدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار