راه اندازی درمانگاه فوق تخصصی پای دیابتی در بیمارستان علوی

رییس بیمارستان علوی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راه اندازی نخستین درمانگاه فوق تخصصی پای دیابتی شرق کشور در این مرکز خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر محمد هادی مدقق با بیان اینکه درمانگاه فوق تخصصی پای دیابتی با تعرفه دولتی روزهای یکشنبه در بیمارستان دایر است و به بیماران دیابتی مبتلا به زخم پا خدمات ارائه می دهد، گفت: می توان گفت این درمانگاه، تنها درمانگاه پای دیابتی در کشور است.

وی با بیان اینکه بیمارستان فوق تخصصی علوی از خرداد سال گذشته در مشهد به بهره برداری رسید افزود: تا پیش از راه اندازی این مرکز بیماران برای درمان با مشکلات زیادی روبرو بودند اما در حال حاضر بیماران در ابتدای مراجعه به این مرکز از خدمات ویزیت توسط پزشکان فوق متخصص و متخصص بهره مند می شوند.

دانشیار گروه جراحی عروق دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در این مرکز علاوه بر مجاوران به بیماران از سایر استان های کشور نیز خدمات ارائه می شود گفت: این بیمارستان دارای دو بخش ویژه بیماران عروق است که یک بخش با ۵۵ تخت فعال و بخش دیگر در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

دکتر مدقق با اشاره به اینکه در این بیمارستان پنج فوق تخصص جراح عروق ارائه خدمت می کنند، افزود: در حال حاضر ماهانه به طور متوسط ۵۵۰ عمل جراحی عروق در این مرکز انجام می شود که با راه اندازی بخش جدید، این میزان به ۷۰۰ تا ۷۵۰ عمل در ماه خواهد رسید.

وی گفت: قرار است بعد از نوروز ۹۷ بخش آنژیوگرافی در این مرکز افتتاح شود که در این بخش آنژیوگرافی های قلبی و محیطی انجام خواهد شد.

انتهای پیام// م.م

ارائه خدمات در درمانگاه فوق تخصصی پای دیابتی در بیمارستان علوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.