رهبر مطرح کرد؛

دانشگاه، مرکز انسان سازی است/ از مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها غافل بودیم

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه بیگانگان برای نفی فرهنگ به خوبی کار کرده اند، گفت: ما از مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها غافل بودیم.

دانشگاه ستون برپایی هر نظام است/ از مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها غافل بودیمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم اجتماع بزرگ استادان بسیجی دانشگاه که در واحد تهران مرکز برگزار شد، اظهار کرد: ما خود را از شما استادان جدا نمی دانیم و برای یاری و مشورت در زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی از شما کمک می گیریم تا این انقلاب را به امام زمان برسانیم.

وی با بیان اینکه از دانشگاه سرنوشت یک ملت مشخص می شود، گفت: دانشگاه خوب پیشرفت ملت را به همراه دارد.

رهبر با اشاره به اینکه دانشگاه، مرکز انسان سازی است، افزود: امروز  وظیفه دانشگاه تولید و تعمیق علم و معرفت است، دانشگاه از مهم ترین مراکز تاثیر گذار در رشد تمدن است.

نقش تمدن سازی نوین در دانشگاه ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه ستون برپایی هر نظام است، بیان کرد: نقش تمدن سازی نوین در دانشگاه ها مهم است؛ محتوا سازی به وسیله استادان نقش شما را سنگین تر می کند، دانشگاه باید ساختار هوشمند و فعال داشته و استادان و کارمندانش با بصیرت باشند.

رهبر با بیان اینکه دانشگاه خوب و تمدن ساز نتیجه محور و محصول محور بوده و نتایج اصیل را پیگیری و نقد می‌کند، عنوان کرد: دانشگاه خوب نسبت به جامعه، دولت و فرهنگ احساس مسئولیت می کند و نسبت به حل مسائل جامعه دغدغه دارد و برای جامعه پاسخ های مناسب ارائه می کند.

رهبر با اشاره به اینکه بیگانگان برای نفی فرهنگ به خوبی کار کرده اند، افزود: ما از مسائل فرهنگی در دانشگاه ها غافل بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار