کمک 481 میلیون ریالی به بیماران سخت‌ درمان در همدان

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از کمک 481 میلیون ریالی به بیماران سخت‌ درمان در همدان خبر داد.

کمک 481 میلیون ریالی به بیماران سخت‌ درمان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شاکری‌صفت،مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری یکصد وسی و یکمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: پرونده 15 بیمار سخت‌ درمان در این جلسه بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 14 پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و یک پرونده جزو سایر بیماران بود بیان کرد:‌ در این جلسه مساعدت بلاعوض 290 میلیون ریال به بیماران سخت‌ درمان مورد موافقت قرار گرفت.

حمید شاکری‌ صفت با بیان اینکه 150 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌ درمان تعلق می‌گیرد اظهار داشت: از سایر مراکز 40 میلیون ریال برای بیماران سخت‌ درمان تخفیف گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه هفت بیمار در طرح «سخاوت» و یک بیمار در طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند اضافه کرد: مجموع مساعدت‌ها 481 میلیون ریال بوده است.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و  آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند و در تأمین معاش زندگی خود با مشکلاتی مواجهند افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 8096ـ 9952 ـ 9911 ـ 6037  مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند تا مساعدت‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/ ش

کمک  به بیماران سخت‌ درمان در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار