حیدری در جشنواره جوان سرباز؛

سربازان پشتوانه نیروهای مسلح هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان پشتوانه قوی در تمامی یگان‌های نیروهای مسلح در هر دورانی هستند.

سربازان پشتوانه نیروهای مسلح هستندبه گزارش  خبرنگار دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهمین جشنواره جوان سرباز که صبح امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید امانی  ارتش برگزار شد، اظهار کرد: در ذهن من زیباترین و مقدس‌ترین واژه، سرباز است.

فرمانده نزاجا ادامه داد: من کلمه‌ای ندیدم که هم‌وزن سرباز باشد، چرا که سرباز شخصی است که سر خود را برای نظام و اسلام می‌دهد.

وی تصریح کرد: سرباز یعنی شخصیتی بی‌توقع و آماده که هر سختی را در ۲ سال حضورش بپذیرد تا ملت در سایه آن این پذیرش سختی در آرامش باشند.

حیدری ادامه داد: ما بنا به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا تکلیف داریم هم خدمت‌گذار سربازان باشیم و هم محیط خدمت را برای سربازان خوشایند کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

فرمانده نزاجا افزود: اولین اتفاق خوشایند بودن محیط سربازی این است که شما از پوشیدن لباس سربازی احساس افتخار کنید و دوم اتفاق این است که پس از ورود سربازها را به نوعی پرورش دهیم تا مدیرانی بزرگی برای آینده باشند.

وی با اشاره به این موضوع که کاستی‌های وجود دارد، افزود: سربازها این کاستی‌ها را به پای نظام نگذارند.

حیدری در بخش دیگری از سخنانش به نقش سربازان وظیفه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سربازان دوشادوش فرماندهان در تمامی عملیات ها ی دفاع مقدس حضور داشتند ‌و برای برقراری امنیت نقش بی بدیلی را ایفا کردند.

فرمانده نزاجا در پایان خاطر نشان کرد: سربازان پشتوانه قوی در تمامی یگان‌های نیروهای مسلح در هر دورانی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۳:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
حقوق سربازان خیلی کمه و در خیلی از پادگانها چند ماه رو هم پرداخت نمی کنن
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۳:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
قطعا همین طوره اما باید یادتون باشه که این دو سال بهترین زمان برای آغاز به کار برای جوانان است و باید به عنوان شغل براشون محسوب بشه چون خیلی از کسانی که سربازی میرن متاهل هستند
آخرین اخبار