رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گیلان:

پیست حرفه ای دوچرخه سواری انزلی آماده تحویل است

حیرتی گفت: پیست حرفه ای دوچرخه سواری شهرستان انزلی برای تحویل به هیات دوچرخه سواری استان گیلان آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ایمان دلیل حیرتی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گیلان در گفت و گو با رادیو درباره افتتاح پیست دوچرخه سواری در بندر انزلی گفت: در چند ماه گذشته پس از مسابقات جام کاسپین و کسب نتایج مطلوب صحبت هایی درباره احداث یک پیست در انزلی دوچرخه سواری انجام شد. رضا مسرور مدیر عامل منطقه آزاد انزلی پارکی به مساحت ۵ هکتار را به پارکی تفریحی دارای پیست تخصصی دوچرخه سواری اختصاص داد.

او ادامه داد: برای شروع یک پارک دو منظوره در بخش کراس کانتری و سایکل کراس طراحی کردیم. کارشناسان فدراسیون مسیر را برآورد و تائید کردند. رشته سایکل کراس رشته ای تازه تاسیس است که اردیبهشت سال آینده مرحله دوم مسابقات آن برگزار می شود. تقریبا یک پیست حرفه ای در این پارک طراحی شده است و به هیئت دوچرخه سواری اهدا شد. این پارک ظرفیت برگزاری کمپ های استانی و ملی و میزبانی مسابقات مختلف را دارد.

حیرتی افزود: در فازهای بعدی پیست تریال و پیست BMX با حمایت و هزینه منطقه آزاد انزلی احداث خواهد شد. سرمایه گذاری های این طرح ملی برعهده مسئولین منطقه آزاد و مدیریت آن برعهده هیات و فدراسیون دوچرخه سواری است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گیلان بیان کرد: به اتفاق کوچکی نژاد، نماینده رشت و قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جلسه ای برگزار کردیم. در این جلسه پیرامون میزبانی ها، تکمیل پیست های نیمه کاره سرعت، حمایت فدراسیون و ... گفت و گو شد. طی دیداری که کوچکی نژاد با وزیر ورزش و جوانان داشت از سلطانی فر قول مساعد گرفت تا حمایت بیشتری صورت گیرد تا سال بهتری برای دوچرخه سواری باشد. همچنین در این نشست طرح برگزاری تور سه مرحله ای با حضور کشورهای حاشیه دریای خزر مطرح شد و مورد تائید سازمان منطقه آزاد قرار گرفت. این رقابت در تیرماه سال ۹۷ برگزار می شود.

انتهای پیام/

تاسیس پیست تخصصی دوچرخه سواری در انزلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار