رئیس میراث فرهنگی بروجرد خبر داد؛

آغاز طرح نظارت بر اماکن پذیرایی و اقامتی در بروجرد

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، طرح نظارت بر مراکز خدماتی و اماکن پذیرایی در بروجرد آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ "حجت اله یارمحمدی" رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: همه ساله قبل از فرا رسیدن سال جدید، کار نظارت بر مراکز خدماتی و اقامتی در بروجرد انجام می شود تا بتوان با برطرف کردن نواقص، خدمات بهتری را به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه داد.

 وی با اشاره به این که در بروجرد اماکن تاریخی و گردشگری زیادی وجود دارد افزود: ابنیه تاریخی و مناطق طبیعی سبب شده تا همه ساله در ایام تعطیلات و نوروز گردشگران و مسافران زیادی به این شهر سفر کنند که از هم اکنون برنامه ریزی برای پذیرایی از گردشگران آغاز شده است.

 یارمحمدی گفت: در حال حاضر طرح نظارت بر اماکن اقامتی و خدماتی در این شهر آغاز شده و تلاش داریم تا قبل از رسیدن نوروز همه شرایط برای حضور مسافران و گردشگران در شهر فراهم شودتا بتوانند از ظرفیت های بروجرد به خوبی بهره ببرند.

 وی افزود: متاسفانه در این ایام برخی از افراد سودجو اقدام به فعالیت کرده و واحدهایی برای اسکان مسافران در نظر می گیرند که این کار تخلف بوده و غیر مجاز است و با این افراد که فعالیت غیر قانونی دارند برخورد می شود.

 رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد در ادامه گفت: در بروجرد 10 مرکز اقامتی برای اسکان مسافران و گردشگران وجود دارد اما در ایام نوروز به دلیل حجم زیاد سفرها، این میزان هتل ها و مراکز جوابگوی نیاز نیست و از ظرفیت مدارس برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می شود.

 انتهای پیام/د

طرح نظارت بر اماکن پذیرایی و اقامتی در بروجرد آغاز شد

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار