اعزام 16 بیمار کم‌ بینا به شيراز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعزام 16 بیمار کم‌ بینا برای انجام عمل جراحی چشم به شیراز خبر داد.

اعزام 16 بیمار کم‌بینا به شيرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به  اعزام 16 بیمار کم‌ بینا به منظور انجام عمل جراحی چشم به بیمارستانی در شیراز گفت:  این بیماران ماه گذشته به شیراز اعزام شدند تا مورد عمل جراحی قرار گیرند.

 وی با بیان اینکه این اقدام با درخواست امام جمعه همدان انجام شد، ادامه داد: محضر امام جمعه همدان بودیم که بیمار کم‌بینایی به آنجا مراجعه کرد و درخواست کمک داشت، آیت‌الله محمدی نیز این موضوع را با بنده در میان گذاشت که بعد از پیگیری‌ها انجام شده، 16 بیمار برای عمل جراحی به شیراز اعزام شدند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان اظهار داشت: برای هر بیمار 500 تا 600 هزار تومان هزینه شد و مدتی است که به بیماران پروانه‌ای نیز کمک هزینه درمانی پرداخت می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه به هر بیمار پروانه‌ای جز بیماران پروانه‌ای تویسرکان که وقفی در این خصوص نبوده است، یک تا 1.5 میلیون تومان کمک شده است، اضافه کرد: اگر بیماری این هزینه را دریافت نکرده می‌تواند به اداره اوقاف استان مراجعه کنند تا مشمول کمک واقع شوند.

 کاروند با اهمیت به وقف‌های جدید براساس نیاز جامعه، خاطرنشان کرد: کمک به بیماران صعب‌العلاج و ازدواج جوانان  از جمله نیازهای امروز جامعه است که امیدوارم خیرین در این زمینه ورود کنند تا وقف‌های جدیدی صورت گیرد.

انتهای پیام/ج

اعزام بیماران کم بینا به شیراز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار