مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

آمریکا غارتگر سرمایه‌های انسانی است/ احساس نگرانی دشمن از پیشرفت ایران

زارعی با بیان اینکه آمریکا غارتگر سرمایه‌های انسانی است، گفت: بسیج با رویکرد جهادی، علم و عمل را در کنار هم قرار داده است.

آمریکا غارتگر سرمایه‌های انسانی است/ احساس نگرانی دشمن از پیشرفت ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی زارعی مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی  صبح امروز در مراسم اجتماع بزرگ استادان بسیجی دانشگاه آزاد که در  سالن شهید باکری برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا بر اساس برنامه 2025 قصد دارد در برابر افق چشم انداز 1404 کشورمان ایستادگی کند و این در راستای مقابله مردم سالاری دینی و لیبرالیسم است.

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آمریکا غارتگر سرمایه های انسانی است، افزود: بسیج اساتید با رویکرد جهادی، علم و عمل را در  کنار هم قرار داده تا بر اساس ایده، نیروهای انسانی بتوانند محصول تولید کنند، در صورتی که آمریکا بر اساس برنامه 2025 می خواهد ایده  و سرمایه های انسانی را غارت کند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد 53 هزار استاد بسیجی داریم، افزود: ایده، علم و محصول می تواند منجر به اجرای اقتصاد مقاومتی شود.

زارعی یادآور شد: علم و فناوری باعث پیشرفت کشور می شود و دشمن از پیشرفت و تغییر ایران احساس نگرانی می کند.

استادان بسیجی پیشگام در علم و فناوری

در ادامه مراسم تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: سیاست کلی علم و فناوری دانشگاه که مقام معظم رهبری  در سال 93 فرموده بودند جهاد مستمر علمی است که در این جهاد بسیجیان پیشگام بوده و همین موضوع سبب تحول در دانشگاه آزاد می شود.

وی یادآور شد: جهادگران علمی سبب پیشرفت علم، فناوری در همه حوزه های مختلف کشور می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار