بارش رحمت الهی در خوزستان

بارش رحمت الهی از غرب کشور وارد خوزستان شده، در بیشترین رقم ثبت شده بارندگی ۳۵ میلیمتر بارش به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیر کل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: طبق پیش بینی ها این موج، بارش خوبی را در خوزستان به ویژه شمال و شرق این استان داشت به طوری که بارش 35 میلیمتری برای امام زاده عبدلله شهرستان باغملک ثبت شده است.

وی با اشاره به بارش در شهرستان ها ادامه داد: از شامگاه سه شنبه تاکنون بارش باران برای تاراز 30، برای صیدون 21، دهدز 19، باغملک 15، رامهرمز 7.3 و بهبهان 5.6 میلیمتر گزارش شده است.

مدیر کل سازمان هواشناسی خوزستان همچنین میزان بارش را برای اهواز 5.5، ماهشهر 4.6 و آبادان 2.2 میلیمتر عنوان کرد.

وی میزان بارندگی را در ایذه 22.5، مسجدسلیمان 7.1 ، آغاجاری 4.2، امیدیه 3.5، شوشتر 3.0، لالی 2.8، حسینیه 2.6، گتوند 2.1، شادگان 2.0، دزفول 1.5، هندیجان 0.6 و شوش 0.6اعلام کرد.

وی گفت: موج نخست بارشی تا پایان امشب چهارشنبه در خوزستان ماندگارخواهد بود و در پایان این روز از استان خارج می شود.

بهادری پیش بینی کرد: موج دوم بارشی که قوی تر از موج نخست آن است، از صبح شنبه وارد خوزستان شده و همه استان را تحث تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: بارش ها همراه با رعد وبرق، تگرگ و احتمال برف در ارتفاعات همراه بوده و در مناطق شمال و شرق استان از حجم بیشتری برخوردار است.

  مدیر کل سازمان هواشناسی خوزستان در پایان گفت: در 24 ساعت گذشته رامهرمز با 29.2 و ایذه با 8.3 درجه سانتیگراد، گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده اند.

انتهای پیام/م

35 میلیمتر بارش ره آورد موج نخست بارشی خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.