ایجاد اشتغال برای45بهبود یافته از دام اعتیاد در ملکشاهی

فرماندار ملکشاهی گفت: امسال در زمینه توانمند سازی افراد رها یافته از دام اعتیاد در شهرستان با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای 45 نفر شغل ایجاد شده است.

ایجاداشتغال برای45 هبود یافته از دام اعتیاد در ملکشاهی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛اسد قاسمی اعلام کرد: اولین کار برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد ایجاد حساسیت در بین خانواده ها، فرهنگ سازی و اجتماعی کردن مبارزه با مصرف مواد مخدر است.

قاسمی توجه بیشتر به افرادیکه از دام اعتیاد رهایی یافته اند را ضروری دانست و گفت: شماری از این افراد که اقدام به ترک مواد مخدر می کنند، بعد از مدت کوتاهی به دلیل بیکاری دوباره به مصرف مواد مخدر روی می آورند، بنابراین همه دستگاه های اجرایی ، باید زمینه لازم برای اشتغال آنها را فراهم کنند تا دوباره در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای توانمند سازی افراد رها یافته از دام اعتیاد در این شهرستان با پرداخت پنج میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی کم بهره و بلند مدت برای 45 نفر از این افراد شغل ایجاد شده است و این روند ادامه دارد.

قاسمی با بیان ضرورت ایجاد بسترهای مناسبت جهت ورود مردم و سازمان های مردم نهاد در امر ملی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد اقدام های خوبی را در زمینه  پیشگیری و مبارزه با اعتیاد و کاهش مصرف مواد مخدر انجام داده اند، بنابراین از ظرفیت آنها باید به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/اس

45 بهبود یافته از دام اعتیاد در ملکشاهی شاغل شدند

برچسب ها: اعتیاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.