کاربرد‌های جالب سنگ پا برای خانه‌تکانی که از آنها بی خبر هستید

در مطلب زیر کاربردهای متفاوت سنگ پا که در خانه داری و تمیزکاری های پردردسر می توان از آن استفاده کرد را مشاهده کنید.

کاربردهای جالب سنگ پا در خانهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یکی از کاربرد‌های اصلی سنگ پا آن است که وان حمام را با آب صابون پر کنید و پا‌ها را ۱۰ دقیقه در آن نگاه دارید تا پوست نرم ترشود، همچنین می‌توانید برای نرمی بیشتر پا روغن بچه یا زیتون به آن اضافه کنید؛ سنگ پا را در آب ولرم خیس کنید و به آرامی روی پوست‌های خشن بکشید.

حرکت سنگ پابه صورت دورانی آرام وبدون فشار باشد بعد پا‌ها را بشویید و خشک کنید و با کرم چرب کنید. این‌ها بخشی از کاربرد‌های سنگ پا بود که البته بیشتر جنبه‌ی بهداشتی دارد، اما استفاده‌های نامتداولی ازسنگ پا می‌شودکه بسیارهم پرکاربرد است.

کاربرد‌های سنگ پا


لایه برداری ازجرم‌های سرسخت از کاربرد‌های سنگ پا است؛ تمیزکردن جرم‌های سرسخت کاردشواری است مخصوصا جرم‌های توالت و جرم‌های ناشی از سوختگی و پس مانده غذا‌ها روی اجاق گاز است که با استفاده از سنگ پا می‌توانید آن‌ها را رفع کنید بهترین بخش آن ان این است که هیچ گونه خشی روی سطح نمی‌اندازد.

ازبین بردن مو‌های سگ ازروی صندلی ماشین‌ها

هروقت که سگ را روی صندلی عقب ماشین می‌گذارید مو‌های آن روی صندلی میریزد که چندان خوشایند نیست به همین منظور می‌توانید مو‌های سگ رابا سنگ پا ازبین ببرید. اگرمو‌ها روی زمین وفرش ریخته باشدبا سنگ پاجمع می‌شود.

ازبین بردن پرز‌های پولیور

تمام چیزی که نیازدارید یک سنگ پای خوب است که با آن پرز‌های پولیور را بکنید.البته این روش برای مو‌های ضخیم مناسب نیست و دراستفاده از آن باید کمی صبورباشید.

منبع:نمناک

انتهای پیام/

کاربردهای متفاوت سنگ پا

برچسب ها: دانستنی ها ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار