ذوالنوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین وضعیت بررسی گزارش هشتم وزارت خارجه از اجرای برجام در مجلس

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس، آخرین روند بررسی گزارش‌ هشتم وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام را تشریح کرد.

ذمجتبی ذوالنوری رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند بررسی هشتمین گزارش وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام در این کمیته، اظهار کرد: در این گزارش، تحولات سه‌ ماهه اخیر برجام مانند گزارش‌های پیشین تشریح شده است.

وی با اشاره به اینکه این گزارش در ۴ بخش تنظیم شده است، گفت:  با توجه به بررسی لایحه بودجه ۹۷، کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فرصت نکرده که به طور جدی این گزارش را مورد بررسی قرار دهد.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: ما برای بررسی این گزارش بنا داشتیم بازدید‌هایی هم از مراکز هسته‌ای داشته باشیم، اما تا پایان بررسی بودجه نمی‌توانیم این بازدید‌ها را انجام دهیم.

ذوالنوری اظهار کرد: جهت ارائه چهارمین گزارش ۶ ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی،گزارش هفتم و هشتم وزارت خارجه را باید تجمیع کنیم و بر اساس این دو گزارش وزارت خارجه، گزارش ۶ ماهه خود را تنظیم می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
برجام نافرجام.
امریکا قرار هست بیرون بره از برجام تا دوماه دیگر بقول خودشان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۵۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
آمریکا حرف خروج از برجام میزند ولی بیرون نمیرود ، با این کارش باعث میشه تجار و سرمایه گذار خارجی وارد ایران نشه ، عملا این کار آمریکا از پاره کردن برجام سودمندتر هست ، چون اگه پاره کنه تکلیف همه روشن میشه و ایران هم گزینه های دیگرش رو عمل میکنه ، ولی الان کشور تو بلاتکلیفی بسر میبره ، دولت فکر میکرد بعد از برجام سرمایه گزارهای اروپایی وارد ایران میشوند و همه چیز درست میشه که این یه فکر بسیار خام بود .اوایل امضا برجام کلی شرکت های اروپایی به ایران آمد چی شد؟ چندتا قرارداد به مرحله اجرا در امد؟.آمریکایی ها سرمایه گزارها رو فراری میدن .شاید هم از ابتدا با اروپا دستشون تو یک کاسه بوده؟ اگه دولت با اقتصاد مقاومتی با تکیه به جوانان کشور و سرمایه مردم راهش رو ادامه میداد، الان وضعیت خیلی بهتر بود.کافیه دولت و مردم فقط 5 سال همت کنند ، همه مشکلات اقتصادی رفع میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
یه کم به فکر مردم باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
یه کم به فکر مردم باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
اگر قرار باشد دولتمردان از برجام و یارانه حرفی نزنند هیچ حرفی برای گفتن ندارند.
آخرین اخبار