اضافه شدن سالانه بیش از ۱۳۰ هزارنفر به مددجویان بهزیستی

قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۱۳۰ هزار نفر سالیانه تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ کوزه‌گر قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، در مراسم تجلیل از خیرین موسسه راه فرشتگان آسمانی و حامی زندان با بیان اینکه در همه جوامع کمک‌های مردمی به یاری حل معضلات جامعه می‌آید گفت: این تعداد از افراد به دلایل مختلف از جمله تولد کودک معلول، کشته شدن در تصادفات که باعث بی سرپرست شدن فرزندان می‌شود و یا افراد ضایعه نخاعی و معلول ناشی از تصادفات به سازمان بهزیستی اضافه می‌شود.

وی افزود: با توجه به بودجه محدود و اعتبارات محدود دولت و بهزیستی بدون کمک خیرین امکان کمک به این افراد وجود ندارد.

فرماندار قزوین هم در این مراسم مشارکت مردم در حل معضلات جامعه را لازم و ضروری دانست و گفت: تبلور حضور مردم در جامعه را می‌توان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کرد که نتیجه آن وجود امنیت در جامعه است.

مدیرکل بهزیستی استان هم در این مراسم گفت: در سال جاری بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق خیرین جمع آوری شده است.

وارثی افزود: سازمان بهزیستی بیش از ۹۵ درصد فعالیت‌های خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: ۶ مرکز به صورت خیریه با سازمان همکاری می‌کنند که با حمایت نیکوکاران استان پیشتیبانی و هزینه‌هایشان تامین می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان درپایان گفت: در قزوین بیش از ۲۳ هزار معلول و دو هزارو ۵۰۰ نفر سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان قرار دارد که با احتساب خانواده هایشان بالغ بر صدهزارنفر از سازمان خدمت دریافت می‌کنند.

در پایان این مراسم از خیران موسسه راه فرشتگان آسمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

مراسم تجلیل از خیرین موسسه راه فرشتگان آسمانی

 

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار