روز‌های سخت پرسپولیس در آستانه قهرمانی؛

ستاره‌ها می‌مانند یا می‌روند؟

باشگاه پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد خلیل زاده، مدافع متعصب خود باید به دنبال جلب رضایت مابقی بازیکنان خود باشد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که کارشناسان فوتبال، پرسپولیس را مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال می دانند اما این تیم علاوه بر قهرمانی مشکل دیگری هم دارد. راضی نگه داشتن بازیکنان برای تمدید قرارداد این روزها به دغدغه اصلی گرشاسبی تبدیل شده است. 

پرسپولیس از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و اجازه جذب بازیکن را ندارد و باید به داشته های خود اکتفا کند. به هر حال اگر ستاره ای از این تیم جدا شود در آن صورت جایگزینی وجود ندارد که جای بازیکن جدا شده را پر کند. برهمین اساس مدیران پرسپولیس باید هر طور شده بازیکنان شاخص خود را راضی به ماندن کنند. 

در این بین بازیکنان مطرح پرسپولیس که از موضوع با خبرند در مذاکرات پنهانی و اولیه پیشنهادهای نجومی ارائه کردند و قصد دارند به نوعی از آب گل آلود ماهی بگیرند. 

شنیده ها حاکی از آن است که تعیین تکلیف جریمه هایی که در زمان مدیریت طاهری برای بازیکنان در حساب های مالی شان منظور شده و آنها از این جرایم اظهار بی اطلاعی می کنند از شروط بازیکنان برای تمدید قراردادهاست. 

به گفته گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس کار مذاکره  و تمدید قراردادها به این زودی ها آغاز می شود.  البته برانکو بیان کرده که لیستش را به باشگاه تحویل داده است اما سرپرست باشگاه ادعا کرده که لیستی دریافت نکرده است. کاری به این نداریم که برانکو لیست داده و منتظر تمدید قرارداد با بازیکنان است یا اینکه گرشاسبی می گوید سرمربی تیم لیستی نداده است. مهم این است که 8 بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی قرار دارند و آنها می توانند بعد از پایان قراردادشان از این تیم بروند. 

این زنگ خطری برای گرشاسبی است یا باید تن به خواسته های بازیکنان بدهد یا اینکه رضایت نامه آنها را امضا کرده و تیم را یک فصل با ذخیره ها و جوان ها به زمین مسابقه بفرستد. 

آنچه که پیداست بازیکنان در مصاحبه هایشان هم اعلام کردند که قصد ماندن در پرسپولیس را دارند اما با هر شرایطی در تیم نمی مانند. باشگاه باید از لحاظ مالی آنها را راضی نگه دارد. 

نکته مهم این است، بازیکنانی که در قراردادشان در انتهای فصل به پایان می رسد به جز رادوشوویچ از بازیکنان فیکس و ثابت پرسپولیس هستند که برانکو روی  تک تک آنها حساب ویژه ای باز کرده است. محمد انصاری، محسن ربیع خواه، بوژیدار رادوشوویچ، محسن مسلمان، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، صادق محرمی ، فرشاد احمد زاده  و شجاع خلیل زاده بازیکنانی هستند که جدایی هر یک از آنها ضربه مهلکی به تیم خواهد زد. البته باشگاه پرسپولیس روز گذشته قرارداد خلیل زاده را تمدید کرد تا اولین گام را برای حفظ بازیکنان محکم بردارد. 

آنچه مسلم است پرسپولیس باید نسبت به فصل قبل بیشتر برای نقل و انتقالات هزینه کند، آن هم در حالی که یک بازیکن جدید نمی تواند بگیرد و همه هزینه ها باید صرف راضی نگه داشتند بازیکنان فعلی باشد. 

محسن مسلمان یکی از همین بازیکنان است که قرار دادش به زودی به پایان می رسد و برانکو این بازیکن  را در چند بازی روی نیمکت نشانده است، هر چند مدیران باشگاه مسائل مربوط به نیمکت نشینی مسلمان را تکذیب می کنند اما نزدیکان مسلمان اعتقاد دارند که نیمکت نشینی او بی ارتباط با تمدید قراردادها نیست چرا که بازیکن شماره 77 برای ماندن شرط هایی دارد که از نظر باشگاه غیر معقول است. همین موضوع مذاکرات را به بن بست کشانده است. 

برانکو که احتمال می دهد بهترین پاسور لیگ برتر را فصل بعد در اختیار ندارد او را نیمکت نشین کرده است تا بازیکنان جانشین با کسب تجربه بتوانند خلا مسلمان را در فصل بعد پر کنند. 

انتهای پیام/ 

تمدید قرارداد بازیکنان چالش جدید پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
یعنی شما ازبرانکو بهتر می فهمی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
پیش به سوی قهرمانی پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
می روند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
فک کردم ستاره قلابی رو میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
دو ستاره قلابی منظورته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
پیش به سوی قهرمانی پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
ربیع بره بهتره هیچ عملکرد فنی مناسبی نداره فقط پاس به عقب با وجود ربیع خواه پرسپولیس عملا ده نفره بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
ربیع بره بهتره هیچ عملکرد فنی مناسبی نداره فقط پاس به عقب با وجود ربیع خواه پرسپولیس عملا ده نفره بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار